ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98526
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم به یاوه‌گویی ترامپ/ایستادگی مردانه و مقاوم ملت پای انقلاب

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکم به یاوه‌گویی ترامپ/ایستادگی مردانه و مقاوم ملت پای انقلاب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در خرم‌آباد اظهار داشت: سلام بر 12 بهمن و یوم‌الله 22 بهمن، سلام بر همه آن‌هایی که در سال 57 بر پشت‌بام‌ها فریاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در خرم‌آباد اظهار داشت: سلام بر 12 بهمن و یوم‌الله 22 بهمن، سلام بر همه آن‌هایی که در سال 57 بر پشت‌بام‌ها فریاد الله‌اکبر سر دادند، همه حنجره‌هایی که با شعار قرآنی نصر من الله و فتح قریب موج‌آفرینی کردند، سلام بر میدان  ژاله تهران که ژاله گلوله‌های طاغوتیان، ژاله خون بر کف خیابان‌ها سرازیر کرد، سلام بر همه مقاومان، آنانی که ایستادند و در برابر نظام طاغوت مقاومت کردند، فریاد زدند و طاغوت را در هم شکستند، سلام بر امام و سلام بر امت و بر این مردم سرافراز و تاریخ‌ساز که بیش از 40 سال است مردانه و جانانه پشت سر امامشان و رهبر فرزانه ایستاده‌اند و دشمنان را ناامید کردند.

 

وی افزود: امام خمینی(ره) به ما یاد داد که چگونه مبارزه کنیم و فریاد بزنیم و ما را به مکتب عاشورا هدایت کرد و با شعار حسینی هیهات من الذله از ذلت فاصله گرفتیم و به عزت دست پیدا کردیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد: سلام بر همه این ارزش‌ها، سلام بر سرداران شجاع و شهیدان همیشه شاهد و بر مردم خوزستان یادآور رزمندگانی که در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.

 

وی بیان کرد: سلام بر کوه‌ها و صخره‌های سخت کردستان که بر روی هر صخره شهیدی را می‌بینیم که بر زمین افتاد تا ملتی سر پا بایستد و بر زمین نیفتند؛ سلام بر مردم شریف و غیور لرستان، بر آزادمردان و جانبازان و عشایر غیورشان و بر همه مردم ولایت دوست و ولایت‌خواه این منطقه، سلام بر مردمی که با حضورشان جواب محکمی به آمریکا و یاوه‌های رئیس‌جمهور بی‌ادب آمریکا دادند.

 

حجت‌الاسلام تقوی تصریح کرد: سلام بر این احساسات پاکتان که خیابان‌ها را مملو از جمعیت کردید و آمدید تا به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک‌گویید و به شهدا بگویید ما درصحنه هستیم، بگویید شهدا شما اگر خون و جان دادید ما این مسیر را ترک نمی‌کنیم و همچنان مردانه و مقاوم ایستاده‌ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از پیام‌های این راهپیمایی، پیام به شهدا است، به شهیدانمان می‌گوییم که ما همچنان از ارزش‌های شما پاسداری می‌کنیم، ما اهل کوفه نیستیم و رهبرمان، شهیدان، آزادگان، جانبازان و خدمت گذارانمان را تنها نمی‌گذاریم و همچنان دست در دست یکدیگر در کنار هم چون قله‌ای سرافراز ایستاده‌ایم و مقاومت می‌کنیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بابیان اینکه ما از قرآن الهام می‌گیریم و بیدی نیستیم که از تهدیدهای رئیس‌جمهور نامتعادل آمریکا بترسیم، ما قوی هستیم و از قرآن مدد می‌گیریم گفت: 40 سال این ملت را آزمایش کردید آیا بس نیست؟ 40 سال توطئه و طرح کودتا ریختید و تروریست‌ها را به کار گرفتید و 17 هزار شهید ترور دادیم، این تروریست‌ها را شما کمک کردید و به جان مردم انداختید ولی این ملت ماند.

 

وی اظهار داشت: طرح حمله به کشور را ریختید و صدام دیوانه و جنایتکار را تحریک کردید تا به این کشور حمله کند، هشت سال ما را مشغول کردید، تجاوز کردید و همه امکانات را به صدام دادید، اما این ملت با فرزندان شجاعش و با فرزندان رشید و غیورش چون کوه در برابر متجاوزان ایستاد و یک وجب از خاک این کشور را در اختیار بیگانه قرار نداد و ایستاد.

 

حجت‌الاسلام تقوی افزود: تحریم کردید ولی این ملت ایستاد و به تحریم‌های شما پاسخ داد و چرخ‌های تحریم را پنچر کردیم و بهانه گرفتید که شما به انرژی هسته‌ای دست پیداکرده‌اید و صنعت هسته‌ای را بهانه کردید که باید از آن دست‌بردارید.

 

وی عنوان کرد: یک روز دیگر بهانه می‌گیرید چرا موشک دارید، شما بنیه دفاعی ما را هدف گرفتید، ما در اینجا مصمم هستیم که قوی باشیم و از خودمان دفاع کنیم. به شما چه ربطی دارد ما موشک داریم، رجال فرانسه در پاریس می‌نشینند و برای ما متن می‌نویسند که ایران باید دست از تقویت موشک‌ها بردارد و نباید بنیه دفاعی‌اش را قوی کند.

 

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: شما چطور سلاح هسته‌ای و موشک‌های قاره‌پیما دارید ولی ایران بنیه دفاعی‌اش را برای دفاع از خود و کشورش نباید قوی کند، مگر شما آقا، وکیل و سرور ما هستید که این‌گونه دستور می‌دهید.

 

وی تصریح کرد: شما جنایتکار هستید، آمریکا از بمب اتم در هیروشیما استفاده کرد و در یک‌چشم بر هم زدن 150 هزار نفر انسان را خاکستر کرد، شما در جنگ هشت‌ساله و دفاع مقدس به صدام سلاح شیمیایی دادید و بسیاری از مردم را قربانی خودتان کردید.

 

حجت‌الاسلام تقوی خاطرنشان کرد: شما در پرونده ننگینتان این جنایت‌ها رادارید و در این دنیای گرگ‌صفت جهان خوارانی کمین کرده‌اند و هرروز چنگ و دندان نشان می‌دهند آیا ما باید ضعیف باشیم و شما بر گرده یک ملت سوار شوید و منابع مادی و معنوی آن‌ها را بربایید، کور خوانده‌اید.

 

وی گفت: امام راحل آمد و این ملت را بیدار کرد، امروز نیز یک رهبر شجاع داریم و همان پرچم را بر شانه غیرت حمل می‌کند و رشید است و به کوری چشم همه شما ما انقلابمان را صادر کردیم و موج انقلاب مرزها را درنوردید و مغزها را در منطقه از آن خودکرده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: امروز بااینکه شما در عراق پایگاه و نیرو دارید اما عراق در دست ما است، عراق عاشق انقلاب ایران است و به کوری چشمتان تابع رهبر ایران است؛ شما می‌خواستید نظام سوریه را از هم بپاشید و یک اسرائیل دیگری در قلب این منطقه در کنار رژیم اشغالگر قدس و رژیم کودک کش درست کنید وداعش را به وجود آوردید اما این ملت با جوانانش و سرداران رشیدش حاضر شد، مشاوره داد، مشورت کرد و کمکشان کردیم و دیدید که چگونه دم خود را روی کولتان گذاشته‌اید و از منطقه فرار می‌کنید.

 

وی افزود: دیدید پول‌ها و دلارهای قارون‌های حوزه خلیج‌فارس و رژیم وهابیت صعودی و آموزش‌های انگلیس و سازمان سیا نتوانست شمارا به هدفتان برساند؛ امروز شما در منطقه در گل گیرکرده‌اید و ایران نفوذ دارد.

 

حجت‌الاسلام تقوی عنوان کرد: می‌گویید ایران در منطقه نفوذش را کم کند، نفوذ ایران برای مقابله شما خیانت‌کاران و آدم کشان زمان ما است، ایران نفوذ دارد و مردم ایران را دوست دارند و نتوانستید نظام سوریه را تغییر دهید؛ شما در مقابله با حزب‌الله رشید لبنان مانده‌اید، یک روحانی شجاع و با بصیرت شاگرد مکتب امام و رهبری "سید حسن نصرالله" همه شمارا دیوانه کرده است.

 

وی بیان کرد: حزب‌الله ساخته‌وپرداخته مکتب فکری امام خمینی(ره) و مکتب عاشورا است، بچه‌های عاشورایی جمع شدند و چنان در جنگ 33 روزه  سیلی به چهارمین ارتش قدرتمند دنیا که ادعا می‌کردند اسرائیل است زدند که هنوز دارند تحقیر می‌شوند.

 

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: هنوز از آن سیلی گیج هستند و نمی‌دانند چکار کنند، با تانک آمده‌اید ولی دیدید که چگونه مردم ایران تانک‌ها را از شما گرفتند و تانک‌هایتان در گل فرورفت و فرار کردید آن‌طرف مرز، این‌ها پرورش‌یافتگان مکتب امام خمینی(ره) هستند و با رمز یا حسین(ع) و یا فاطمه(س) عملیاتشان را شروع می‌کردند.

 

وی خاطرنشان کرد:همه جمع شدید تا در ظرف دو هفته حزب‌الله را جمع کنید ولی آیا جمع کردید؟ امروز حزب‌الله لبنان خار چشمی برای شما و رژیم صهیونیستی شده و شما در منطقه عاجز شده‌اید و کسی نیست که آبروداری کند و دست این‌ها را بگیرد و بقایای آن‌ها را از منطقه بیرون ببرد.

 

حجت‌الاسلام تقوی گفت: انقلاب برای شما در منطقه جایی را نخواهد گذاشت، این بسیجی‌ها و ارتش غیور و سپاه سرافراز ما شمارا تبعید می‌کنند و باید بساط خود را جمع کنید و از این منطقه اسلامی بروید و نمی‌توانید در این منطقه بمانید.

 

وی اظهار داشت: امروز امام زنده است، امروز رهبری مسلط و هوشمندانه جلودار است و این مردم پشت سر او هستند؛ امروز شما همه جمع شده‌اید و انصار الله را در یمن در هم بشکنید ولی آیا شکستید؟ آبرویتان رفت، از دریا و هوا بمب بر سر مردم فقیر و مظلوم یمن ریختید و محاصره‌شان کردید و نگذاشتید حتی دارو و غذا به این کشور برسد و بچه‌های این‌ها از گرسنگی مردند ولی نتوانستید آن‌ها را به‌زانو دربیاورید.

 

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: این‌ها نسیم این انقلاب و برنامه‌های آموزشی این انقلاب به مشامشان خورده و مقاوم هستند و ایستاده‌اند؛ امروز اندیشه انقلاب در یمن، سوریه، جنوب لبنان، عراق و بحرین حضور دارد و موجی در منطقه ایجاد کرده است.

 

وی عنوان کرد: انقلاب ما امروز زنده و ملت ایران یک ابرقدرت در برابر آمریکا است، این‌همه دشمنی بی‌جهت نیست که آمریکا علیه ما دارد و می‌خواهد این موج را مهار کند، ولی ما عاشورا داریم و فاطمیه داریم و شعار ما "حسین حسین" است و ما روز اول انقلاب اعلام کردیم که امام اگر فرمان دهد غسل شهادت می‌کنیم و با خون از مرزوبوم کشور حمایت می‌کنیم و این کار را کردیم و در طول این 40 سال ثابت کردیم که امام و رهبرمان را تنها نمی‌گذاریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن