ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98559
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
  • 403 بازدید
  • ارسال توسط :

مجلس آینده نباید مرعوب آمریکا باشد/باید ازحامیان غرب برائت جست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ورامین با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: حضور در انتخابات یک واجب شرعی محسوب شده که وظیفه همه ملت ایران است. امام جمعه موقت ورامین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ورامین با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه اظهار داشت: حضور در انتخابات یک واجب شرعی محسوب شده که وظیفه همه ملت ایران است.

امام جمعه موقت ورامین افزود: باید آحاد ملت در انتخابات هفتم اسفندماه پرشورتر از همیشه و به قصد قربت شرکت و تلاش کنند تا افراد اصلح را وارد مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز خرسندی از راه اندازی مجمع خیرین سلامت شهرستان ورامین ادامه داد: راه اندازی مجمع خیرین سلامت در شهرستان ورامین اقدام قابل توجهی است که امیدواریم موجب توسعه و رشد سلامت در جامعه شود.

انتخابات ایام فاطمیه را تحت الشعاع قرار ندهد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران با اشاره به در پیش بودن ایام شهادت حضرت زهرا(س) بیان داشت: حضرت زهرا(س) برای گسترش اسلام زحمات و رنج های فراوانی را متحمل شدند و اگر وجود نورانی حضرت فاطمه(س) نبود، نسل امامت شکل نمی گرفت.

وی عنوان کرد: باید علما و اندیشمندان زمینه آشنایی مردم با سیره و زندگی حضرت زهرا(س) را فراهم کنند اما هنوز حق این بانوی بافضیلت ادا نشده است.

خطیب نماز جمعه ورامین یادآور شد: در شهرستان ورامین نیز به منظور آشنایی مردم بویژه جوانان و نوجوانان با سیره حضرت زهرا(س)، نمایشگاه کوچه های بنی هاشم در ایام فاطمیه راه اندازی می شود که باید از دست اندرکاران این نمایشگاه تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: باید مراقب بود که انتخابات پیش رو، زمینه غفلت از ایام فاطمیه را فراهم نسازد.

نباید تکمیل کننده نظرات آمریکایی ها بود

امام جمعه موقت ورامین در ادامه به روز روحانیت و دفاع مقدس اشاره و متذکر شد: روحانیت همواره در خط مقدم دفاع از ارزش های اسلامی قرار داشته و در هشت سال دفاع مقدس نیز، نسبت به جمعیت خود بیشترین شهید را تقدیم امام و انقلاب کرده  و بدیهی است روحانیت دشمنان فراوان داشته و خواهد داشت.

خطیب نماز جمعه ورامین در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات مهم رهبری معظم انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود.

وی افزود: بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری به موضوع شورای نگهبان و نقش و کارکرد این نهاد در نظام اسلامی اختصاص داشت، ایشان فرمودند آمریکایی ها از ابتدای انقلاب با شورای نگهبان مخالف بودند و کسانی که در داخل با شورای نگهبان مخالفت می کنند، تکمیل کننده نظرات امریکایی ها هستند.

مجلس نباید مرعوب غرب و آمریکا باشد

محمودی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین رویکرد مجلس را نیز مهم دانستند و فرمودند که اگر مجلس مرعوب غرب و آمریکا و به دنبال حاکمیت جریان اشرافی گری باشد، خطرناک است.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر روی انتخابات مجلس خبرگان بیان داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمن بر روی این انتخابات بسیار حساس بوده و تلاش دارد تا به اهداف خود برسد.

محمودی با اشاره به تلاش دشمن و رسانه های وابسته به آن برای جلوگیری از ورود نمایندگان انقلابی به مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که رادیوی انگلیسی به مردم ایران و تهران دستور العمل می دهد که به فلانی رأی بدهید و به فلانی رأی ندهید و باید مردم در نقطه مقابل خواست دشمن عمل کنند.

وی متذکر شد: باید به کوری چشم انگلیس به کسی که می گویند، رأی ندهید رأی بدهید و مردم استان تهران کسانی را انتخاب کنند که خار چشم انگلیس و امریکا باشند و از افرادی که انگلیس از آن ها حمایت می کنند، نیز ابراز برائت کنند.

امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر ضرورت رعایت امانت داری در انتخابات پیش رو گفت: باید کسانی که پای صندوق های رأی حضور دارند، از آرای مردم به عنوان یک امانت پاسداری کنند و اگر یک رأی جابجا بشود باید در روز قیامت پاسخگو بود.

وی بیان داشت: افراد بی سواد و کم سواد نیز انسان های امین را به دنبال خود ببرند و آرای خود را به صندوق های رأی بیاندازند.

خطیب نماز جمعه ورامین با تأکید بر این نکته که نباید از امکانات دولتی در انتخابات استفاده کرد، گفت: در انتخابات نباید از امکانات دولتی استفاده کرد اما امروز بنرهای مختلف با عکس رییس جمهور با زیرنویس ادارت در ورامین نصب شده، اگر چه ایشان رییس جمهور هستند اما نامزد مجلس خبرگان می باشند و نصب بنرهای وی با زیر نویس ادارات، صرف بیت المال در راه تبلیغات است و مشکل دارد.

محمودی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم جنوبشرق استان تهران در ورامین تأکید کرد: جنوبشرق استان تهران بیش از ۴۴ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده است که اولین یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت برگزار می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن