ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98567
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :

«حمید رضا انصاری» به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست

سردار محسن کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک٬ بااشاره به شهادت حمیدرضا انصاری اظهار داشت:  " شهید حمید رضا انصاری "از پاسداران سپاه روح الله استان مرکزی، در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به مقام والای شهادت نائل شد. وی افزود: برنامه‌ریزی منسجمی برای تشییع و تدفین پیگر مطهر این شهیبد مدافع […]

سردار محسن کریمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک٬ بااشاره به شهادت حمیدرضا انصاری اظهار داشت:  " شهید حمید رضا انصاری "از پاسداران سپاه روح الله استان مرکزی، در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) به مقام والای شهادت نائل شد.

وی افزود: برنامه‌ریزی منسجمی برای تشییع و تدفین پیگر مطهر این شهیبد مدافع حرم و تجدید بیعت دوباره مردم باشهدا در استان مرکزی و شهرستان اراک در نظرگرفته شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بااشاره به برنامه‌های استقبال٬ تشییع و تدفین این شهید مدافع حرم گفت: در روز شنبه یکم اسفندماه مراسم استقبال از شهید انصاری میدان سرداران اراک انجام گرفته و مراسم شبی با شهید نیز همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلی بیت المقدس اراک با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌می‌شود.

سردار کریمی ادامه داد: مراسم تشیع پیکر مطهر این سردار شهید مدافع حرم در شهرستان اراک در روز یکشنبه 2اسفندماه از ساعت 9 صبح و از میدان شهدا به سمت گلزار شهدای شهر اراک برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مجلس گرامیداشت و سومین روز شهادت این شهید والامقام از ساعت 14.30 تا 16.30عصر روز یکشنبه در مسجد ولایت واقع در شهرک الغدیراراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن