ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98572
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰:۱۳
  • 134 بازدید
  • ارسال توسط :

سالگرد شهادت نخستین مدافع حرم سمنان گرامی داشته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، امشب سومین سالگرد شهادت شهید سردار حسن شاطری، 10 شهید مدافع حرم استان و هفتمین یادواره شهدای سادات استان سمنان در سمنان برگزار شد. یادواره سومین سالگرد سردار شهید حاج حسن شاطری و 10 شهید مدافع حرم استان و همچنین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، امشب سومین سالگرد شهادت شهید سردار حسن شاطری، 10 شهید مدافع حرم استان و هفتمین یادواره شهدای سادات استان سمنان در سمنان برگزار شد.

یادواره سومین سالگرد سردار شهید حاج حسن شاطری و 10 شهید مدافع حرم استان و همچنین هفتمین یادواره 174 شهید سادات استان سمنان در مجتمع فرهنگی مذهبی بیت‌الزهرا (س) برگزار شد.

سخنران این مراسم، سردار حمید کمالی مسئول مدیریت انتصابات فرماندهان سپاه و مداح آن، حاج مهدی خادم بود.

این مراسم با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، بیت الزهرا (س)، هیأت محبان الزهرا (س)، کانون فرهنگی هنری سادات بنی‌زهرا (س) و پایگاه مقاومت سردار شاطری در میدان امام علی (ع)، مجتمع بیت‌الزهرا (س) برگزار شد.

از همه شهروندان خوب شهر اخلاق دعوت می‌کنیم تا در این برای بزرگداشت یاد و خاطره این شهدای والامقام در این مراسم شرکت کنند.

استان سمنان در سه سال گذشته، 10 شهید را برای دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب (س) تقدیم کرده است که نخستین آن‌ها، شهید شاطری و آخرین نفرها نیز دو شهید از ایوانکی بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس؛ سردار شهید حسن شاطری فرزند برومند مرحوم حاج محمد شاطری در دوران دفاع مقدس در حوزه مهندسی جنگ، جاده‌سازی و راه‌سازی مناطق جنگی فعالیت داشت و با پایان یافتن جنگ در بازسازی کردستان و افغانستان به فعالیت پرداخت.
شهید حسن شاطری پس از جنگ 33 روزه، مسئول بازسازی جنوب لبنان شد و از جمله اقدامات وی می‌توان به بازسازی کلیساهای جنوب لبنان و بازسازی و تعمیر راه‌ها و پل‌ها و نیز ساخت مسجد قدس در مرز رژیم صهیونیستی و لبنان اشاره کرد.
شهید حسن شاطری بهمن سال 1391 در مسیر دمشق به بیروت و در جریان رسیدگی به کارهای ستاد بازسازی، به دست مزدوران صهیونیستی به شهادت رسید و در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام/74028/گ30

http://fna.ir/DRZIGN

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن