ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98573
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰:۴۳
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :

تجمع فاطمیون و نمایشگاه یاس کبود همزمان با ایام فاطمیه در سراسر کشور برگزار می‌شود

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ستادهای تبلیغات خود را به پرچم و علم حضرت فاطمه زهرا(س) مزین کنند. وی با تاکید بر این نکته که هیئت‌های مذهبی […]

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ستادهای تبلیغات خود را به پرچم و علم حضرت فاطمه زهرا(س) مزین کنند.

وی با تاکید بر این نکته که هیئت‌های مذهبی در کشور آمادگی کامل برای حضور در انتخابات اعلام کرده‌اند تصریح کرد: 91 هزار هیئت مذهبی در کشور با حضور حماسی خود در انتخابات 7 اسفند ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتخاب کاندیدای اصلح، مجلس خبرگان رهبری ولایی و مجلس شورای اسلامی انقلابی تشکیل می‌دهند.

دبیر شورای هیئت‌های مذهبی کشور با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای ایام فاطمیه  گفت: امسال علاوه بر سیاه پوش شدن بازار مراسم ویژه‌ای در بازار شهرها همراه با سخنرانی و عزاداری برگزار می‌شود.

نوشادی با تاکید بر مشارکت شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی نسبت به سیاه پوش کردن معابر و خیابان‌ها افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در این راستا اقداماتی مشابه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی انجام دهند تا برای ترویج فرهنگ فاطمی تلاش شود.

وی با تاکید بر شناساندن مکتب فاطمی به نسل جوان و نوجوان بیان کرد: در این راستا امسال برنامه‌های مهمی از جمله اعزام روحانیون و وعاظ به نقاط مختلف نمایشگاه‌هایی در این زمینه در شهرها و نقاط روستایی برپا می‌شود.

دبیر شورای هیئت‌های مذهبی کشور تجمع فاطمیون در مصلاهای جمعه، حسینیه‌ها و مساجد را از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه دانست و تصریح کرد: در ایام فاطمیه کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های متعددی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برای افزایش بصیرت در راستای شناخت شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

نوشادی راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: در نقاط مختلف ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از سوگواران فاطمی برگزار می‌شود که در این راستا نمایشگاه یاس کبود برای نشان دادن حال هوای مدینه، کوچه‌های بنی هاشم، خانه حضرت زهرا(س) و قبرستان بقیع  نیز در سراسر کشور برپا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن