ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » حاج قاسم
  • شناسه : 98575
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲:۱۳
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
همخوانی حماسی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) کرمان در حضور قاسم سلیمانی

همخوانی حماسی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) کرمان در حضور قاسم سلیمانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از کرمان، همایش مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) کرمان عصر امروز با حضور سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیت‌الزهرا(س) کرمان برگزار شد. در این مراسم که با حضور سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از کرمان، همایش مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) کرمان عصر امروز با حضور سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیت‌الزهرا(س) کرمان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه بود تعدادی از مادحین اهل‌بیت(ع) در وصف حضرت زهرا(س) مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کردند.
مهدی صدفی، مسئول مجمع مداحان استان کرمان در این مراسم با تبریک یوم الله 22 بهمن گفت: توفیقی است که همه ساله مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) شهر کرمان در محضر یادگار هشت سال دفاع مقدس حاج قاسم سلیمانی مداحی می‌کنند.
وی با بیان اینکه مداحان در توسعه فرهنگ و معارف اسلامی نقش مهمی برعهده دارند افزود: توفیق بزرگی است که در جوار شهید گمنام مدفون در بیت‌الزهرای کرمان اجرای مداحی اهل‌بیت(ع) داریم.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن