ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98588
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۴:۰۷
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :

حمایت و پشتیبانی مردم از مدافعان حرم حضرت زینب (س)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سرخه، صبح امروز یادواره شهدای 34 شهید پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم با حضور گرم مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه سرخه، امام جمعه سرخه و جمعی دیگر از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از سرخه، صبح امروز یادواره شهدای 34 شهید پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم با حضور گرم مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه سرخه، امام جمعه سرخه و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه در این یادواره بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تأکید کرد.

محمد امامی گفت: امام خمینی (ره) فرمودند «زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» و ما به این شهدا مدیون هستیم و با برگزاری چنین یادواره‌هایی می‌توانیم کمی از حق آنها را ادا کنیم.

وی با بیان اینکه باید برای سلامتی و پیروزی رزمندگان مدافع حرمین شریفین حضرت زینب (س) دعا کنیم، تصریح کرد: باید به صورت مادی و معنوی از این رزمندگان که در این راه مقدس گام برداشته‌اند، حمایت و پشتیبانی کنیم.

این مراسم با حضور مشاور عالی رئیس دانشگاه امام حسین (ع) در مسجد ولیعصر (عج) شهرستان سرخه برگزار شد.

انتهای پیام/74029/ق10

http://fna.ir/3B33UQ

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن