ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98594
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۴:۲۳
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله مواضع اشغال‌شده در غرب یمن را از متجاوزان پس گرفت

درحالی که ریاض همچنان بر ادامه جنگ علیه مردم یمن اصرار دارد، منابع یمنی از پیشروی انصارالله در غرب این کشور و بازپس‌گیری پایگاه‌هایی در استان حجه خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، منابع نظامی یمنی […]

درحالی که ریاض همچنان بر ادامه جنگ علیه مردم یمن اصرار دارد، منابع یمنی از پیشروی انصارالله در غرب این کشور و بازپس‌گیری پایگاه‌هایی در استان حجه خبر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، منابع نظامی یمنی می‌گویند که انصارالله و ارتش یمن پایگاه‌های نظامی ورودی شهر میدی، واقع در استان حجه را که پیشتر توسط متجاوزان اشغال شده بود، پس گرفتند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از آغاز حملات متجاوزان ائتلاف همواره نیروهای آنها را در داخل و خارج مرزها هدف قرار داده‌اند.

در همین راستا عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان اعلام کرد که ریاض به حمایت از دولت مستعفی یمن تا زمان سیطره بر کشور ادامه می‌دهد.

وی اینکه ریاض در باتلاق یمن‌گیر افتاده را رد کرد و گفت: من اطمینان دارم که بحران در یمن از نظر سیاسی و نظامی حل خواهد شد.

الجبیر مدعی شد که انصارالله و ارتش یمن دلیل به تأخیر افتادن دور جدید مذاکرات برای حل بحران هستند.

از سوی دیگر اسماعیل ولد الشیخ احمد، فرستاده سازمان ملل به یمن اعلام کرد که دودستگی‌های عمیق میان طرف های درگیر یمنی مانع از دعوت به دور جدید مذاکرات صلح می‌شود.

وی گفت که همچنان به تماس‌های دیپلماتیک خود با طرف‌های درگیر ادامه می‌دهد و به زودی سفرهایی به ریاض، صنعاء، مصر، قطر و امارات خواهد داشت.

ولد الشیخ احمد تأکید کرد که نیاز به اقداماتی برای اعتمادسازی متقابل جهت پیشبرد مذاکرات صلح وجود دارد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن