ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98595
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۴:۳۰
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :

شهدای مدافع حرم ادامه دهنده مکتب امام حسین(ع) هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در پیام تسلیتی که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفت با اشاره به شهادت حمیدرضا انصاری اظهار داشت: شهادت «حمیدرضا انصاری (رض)» که در راه پاسداری از حریم اهل‌بیت(ع) و مقابله با جریان‌های تکفیری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در پیام تسلیتی که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار گرفت با اشاره به شهادت حمیدرضا انصاری اظهار داشت: شهادت «حمیدرضا انصاری (رض)» که در راه پاسداری از حریم اهل‌بیت(ع) و مقابله با جریان‌های تکفیری و ضد اسلام جان خود را فدا کرد و به فیض شهادت نائل آمد را به حضرت بقیه‌الله(عج) تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

وی افزود: شهادت این عزیز عظیم‌الشان را به مقام معظم رهبری، همرزمان آن شهید و همچنین دوستداران آن رحیل الی‌الله تسلیت می‌گویم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: همچنین شهادت این عزیز را به مردم شریف استان‌مرکزی و شهرستان اراک و بیت مکرمشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: خداوند ایشان و تمامی مدافعان حریم اهل‌بیت(ع) را با شهدای کربلا و عاشورا محشور گرداند.

وی بیان داشت: امیدواریم که خداوند متعال به ما و تمام ملت ایران توفیق ادامه راه عزت‌آفرین این دلیرمردان مکتب قرآن و اهل‌بیت(ع) را کرامت نماید(انشاالله).

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن