ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9860
  • ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
  • 512 بازدید
  • ارسال توسط :
نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها با خانواده شهید مصطفی کریمی دیدار کرد

نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها با خانواده شهید مصطفی کریمی دیدار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزای میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به نمایندگی از مقام معظم رهبری با حضور در منزل این شهید بزرگوار با خانواده شهید مدافع حرم «مهندس مصطفی کریمی» دیدار و سلام و عرض تسلیت رهبر معظم […]

نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها با خانواده شهید مصطفی کریمی دیدار کردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزای میزان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به نمایندگی از مقام معظم رهبری با حضور در منزل این شهید بزرگوار با خانواده شهید مدافع حرم «مهندس مصطفی کریمی» دیدار و سلام و عرض تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را به آنها ابلاغ کرد.

محمدیان در این مراسم خطاب به خانواده این شهید بزرگوار اظهار داشت: ان‌شاءالله خداوند این شهید عزیز را غریق رحمت کند و با شهدای کربلا محشور گرداند و به دل‌های خانواده ایشان تسلی عنایت کند. ان‌شاء‌الله خون ایشان برای اسلام و تشیع پربرکت باشد و ذخیره آخرت شما گردد و خداوند این قربانی شما را به نحو احسن قبول فرماید. 

وی در ادامه از روحیه و صحبت‌های خوب حجت‌الاسلام کریمی پدر بزرگوار شهید در دانشگاه‌ تهران تشکر و قدردانی کرد و گفت: ان‌شاء‌الله این خون‌ها همه در مسیر اعتلای کلمةالله باشد و خداوند یکایک اینها را با اولیاء خودش محشور کند.

در ادامه خانواده شهید کریمی ضمن خوش‌آمدگویی به نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها درد دل‌های خود را با ایشان مطرح کرده و گفتند: امیدواریم مسئولان جمهوری اسلامی ایران به‌خاطر خون شهدای مدافع حرم از جمله خون شهید مهندس مصطفی کریمی زمینه تحصیلات عالی را برای هموطنان شهید مصطفی فراهم کنند.

برادر شهید کریمی یادآورشد: در حال حاضر هزینه‌هایی که در مقاطع تحصیلات عالی در دانشگاه‌ها از دانشجویان و هموطنان شهید مصطفی گرفته می‌شود از توان اکثر جوانان و دانشجویان مهاجر بالاتر بوده و اینکار باعث ترک تحصیل و یا مانع راهیابی جوانان مهاجر افغانستانی که به گونه‌ای سرمایه آینده دو کشور هم فرهنگ، هم زبان و هم کیش جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان هستند، به دانشگاه‌ها می‌شود.

لازم به یادآوری است شهید مصطفی کریمی از نخبگان افغانستانی فارغ التحصیل معماری دانشگاه تهران بود که در سوریه و در جریان مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن