ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98605
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۵:۲۹
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری مراسم شبی با شهدا در مصلی بیت‌المقدس اراک

وحید سلیم‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به جایگاه مهم و ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت در کشور اظهار داشت: شهدا جانشان را در راه حفظ دین، امنیت و آسایش ملت فدا کردند و به ملت بزرگ ایران درس انقلاب و خدمتگزاری دادند. وی افزود: اقتدار و سربلندی ایران اسلامی به […]

وحید سلیم‌آبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به جایگاه مهم و ارزشمند فرهنگ ایثار و شهادت در کشور اظهار داشت: شهدا جانشان را در راه حفظ دین، امنیت و آسایش ملت فدا کردند و به ملت بزرگ ایران درس انقلاب و خدمتگزاری دادند.

وی افزود: اقتدار و سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهیدانی است که جان خود را در راه انقلاب و ایران و ائمه فدا کردند و اقتداری که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران دارد به برکت خون پاک شهدا است.

مدیراجرایی و پشتیبانی ستاد نماز جمعه و مصلای بیت‌المقدس اراک با بیان فداکاری شهدای مدافع حرم تصریح کرد: شهدای مدافع حرم با فداکاری، ایثار و از خودگذشتگی و نثار خون پاکشان به صدای«هل من ناصر زینبی»لبیک گفتند و همچنان با خون خود نخل زینبی را استوار نگه‌داشتند.

سلیم آبادی خاطرنشان کرد: شهید«حمیدرضا انصاری» از شهدای سوریه و مدافعین حرم حضرت زینب(س) است که در راه دفاع از اسلام و پیروی از سخنان مقام معظم رهبری جان خود را در فدا کرد.

وی ادامه داد: هم‌زمان با حضور این شهید مدافع حرم مراسم باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم استان‌مرکزی امشب، شنبه یکم اسفندماه از ساعت 19 تا 21 در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار می‌شود.

مدیراجرایی وپشتیبانی ستادنماز جمعه اراک افزود: این مراسم باسخنرانی حجت‌الاسلام موسوی مطلق و مدیحه‌سرایی مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن