ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98613
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۷:۵۳
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار فرستاده سازمان ملل با رئیس جمهور مستعفی یمن

دیدار فرستاده سازمان ملل با رئیس جمهور مستعفی یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری سبأ، مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن با عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن در ریاض دیدار کرد. منصور هادی در این دیدار از گریفیث خواست تا تاریخ مشخصی را برای اجرای مراحل توافقنامه استکهلم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری سبأ، مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن با عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری مستعفی یمن در ریاض دیدار کرد.

منصور هادی در این دیدار از گریفیث خواست تا تاریخ مشخصی را برای اجرای مراحل توافقنامه استکهلم به ویژه بندهای مربوط به عقب‌نشینی حوثی‌ها از حدیده و بنادر آن تعیین کند.

وی گفت که دولت مستعفی یمن در صورت عدم اجرای کامل توافقنامه استکهلم در دور جدید گفت‌وگوها با انصارالله مشارکت نخواهد کرد.

رئیس جمهوری مستعفی یمن تصریح کرد: اجرای توافقنامه حدیده سنگ بنای تحکیم شاخصه‌های صلح و ایجاد اعتماد لازم است.

منصور هادی همچنین در این دیدار از تلاش‌های گریفیث قدردانی کرد.

در این دیدار همچنین علی محسن الأحمر، معاون منصور هادی و معین عبدالملک، نخست‌وزیر دولت مستعفی یمن حضور داشتند.

در همین راستا، یک منبع دولتی مطلع به روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الأوسط گفت که فرستاده ویژه سازمان ملل در تلاش است تا به موازات تلاش‌های سازمان ملل برای اجرای توافقنامه سوئد دولت مستعفی یمن را نیز متقاعد کند که در دور بعدی گفت‌وگوها با حوثی‌ها مشارکت کند.

همچنین طبق گفته منابع رسمی یمنی، گریفیث در این دیدار اظهار کرد: ما در حال تلاش برای تخلیه بنادر، بازگشایی راه کارخانه تولید آرد دریای سرخ و اجرای کامل مراحل توافقنامه استکهلم هستیم و نتایج این اقدامات را در جلسات آینده شورای امنیت سازمان ملل ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن