ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98616
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۸:۰۵
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی متجاوزان سعودی در مرز نجران + فیلم

سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی متجاوزان سعودی در مرز نجران + فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ­سامانه پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز سه شنبه یک فروند پهپاد جاسوسی ساخت آلمان و متعلق به ارتش عربستان سعودی را در جبهه‌های مرزی نجران سرنگون کرد. واحد رسانه‌ای (الاعلام الحربی) وابسته به نیرو‌های مسلح […]

سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی متجاوزان سعودی در مرز نجران + فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، ­سامانه پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز سه شنبه یک فروند پهپاد جاسوسی ساخت آلمان و متعلق به ارتش عربستان سعودی را در جبهه‌های مرزی نجران سرنگون کرد.

واحد رسانه‌ای (الاعلام الحربی) وابسته به نیرو‌های مسلح یمن، تصاویری از سرنگونی این پهپاد و تکه‌های باقی مانده آن را منتشر کرد. پس از تحقیقات کارشناسی مشخص شد این پهپاد جاسوسی سبک وزن، ساخت یک شرکت آلمانی بوده و از طریق تصویربرداری و عکس برداری از اهداف مورد نظر مأموریت خود را به انجام می‌رساند. این پهپاد دارای سیستم مکانیکی پروازی و ناوبری پیشرفته‌ای است. وزن این پهپاد ۴۰ کیلوگرم است، سرعت آن به ۷۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد، هشت ساعت می‌تواند در آسمان پرواز کند و ۳۵۰۰ متر نیز اوج بگیرد. طبق اطلاعات اندیشکده استکهلم، عربستان در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲، ۱۰ فروند پهپاد از این نوع را خریداری کرده است.

سامانه پدافند هوایی نیرو‌های مسلح یمن موفق شده بود در عملیات چند روز اخیر در منطقه السدیس در نجران یک فروند پهپاد دیگر را سرنگون کند.

بیشتر بخوانید: حمله پهپادی رزمندگان یمنی به محل تجمع مزدروان سعودی در البیضاء + فیلم 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن