ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98621
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۸:۳۶
  • 138 بازدید
  • ارسال توسط :

جزئیات تشییع و خاکسپاری طلبه شهید مدافع حرم، «حجت اسدی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم استقبال از پیکر مطهر طلبه شهید مدافع حرم، حجت اسدی امروز چهارشنبه 5 اسفند ماه 94 در قزوین برگزار می‌شود. این مراسم با حضور عموم مردم استان ساعت 17 در فلکه مینوشهر قزونی آغاز خواهد شد. مراسم وداعی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم استقبال از پیکر مطهر طلبه شهید مدافع حرم، حجت اسدی امروز چهارشنبه 5 اسفند ماه 94 در قزوین برگزار می‌شود. این مراسم با حضور عموم مردم استان ساعت 17 در فلکه مینوشهر قزونی آغاز خواهد شد.

مراسم وداعی با پیکر شهید ساعت 19 در مسجد جامع زیباشهر قزوین برپا می‌شود. همچنین مراسم وداع دیگری با پیکر این شهید والامقام ساعت 21 در مسجد امام حسن عسکری(ع) در خیابان کوثر و مراسمی نیز در هیأت حسین جان که هیأت مداح شهید حجت اسدی محسوب می‌شود، برگزار خواهد شد.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این طلبه شهید مدافع حرم نیز صبح فردا، پنج شنبه ششم اسفند ماه 94  ساعت 9:30 صبح برگزار خواهد شد. این مراسم با حضور دوستان، همرزمان، بستگان و عموم مردم استان از معراج شهدای قزوین در خیابان نادری آغاز می‌شود و بعد از تشییع پیکر مطهر، مراسم خاکسپاری در گلزار شهدای این شهر انجام خواهد شد.

مراسم وداع با پیکر او در پایتخت صبح امروز چهارشنبه پنجم اسفندماه در معراج شهدای مرکز برگزار شد.

طلبه شهید «حجت اسدی»؛ یکی از فعالان فرهنگی استان قزوین و یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود که در کسوت خادمی شهدا در یادمان‌های مختلف دفاع مقدس به زائران راهیان نور خدمت می‌کرد. او چندی پیش داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شد و توسط تروریست‌های تفکیری در سن 34 سالگی و در شب شهادت حضرت زهرا(س) به شهادت رسید از او سه فرزند پسر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن