ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98629
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۲۱
  • 182 بازدید
  • ارسال توسط :

بمباران فرودگاه صنعا مستند شد/ «ایستادگی در آسمان» در شبکه افق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، مستند «ایستادگی در آسمان» به تهیه کنندگی سفیر فیلم و کارگردانی علی طادی ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۵ اسفندماه از شبکه افق پخش می شود. این مستند روایتی از پرواز هواپیمای ایرانی برای رساندن کمک های دارویی به مردم یمن و جلوگیری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر، مستند «ایستادگی در آسمان» به تهیه کنندگی سفیر فیلم و کارگردانی علی طادی ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۵ اسفندماه از شبکه افق پخش می شود.

این مستند روایتی از پرواز هواپیمای ایرانی برای رساندن کمک های دارویی به مردم یمن و جلوگیری عربستان سعودی از فرود هواپیمای ایرانی است.

اوایل سال جاری عربستان سعودی حمله ای مداخله جویانه علیه مردم یمن آغاز کرد و ایران به دفاع از یمن پرداخت. اردیبهشت ماه یک فروند هواپیمای غیر نظامی کشورمان به همراه محموله ای از کمک های غذایی و دارویی به سمت یمن حرکت کرد تا در فرودگاه صنعا به زمین بنشیند ولی جنگنده های سعودی با رهگیری هواپیمای ایرانی، شروع به اخطارهای مکرر و شدید کردند و از خلبان خواستند هر چه زودتر به ایران بازگردد.

بعد از اخطارها، نیروهای نظامی سعودی در حرکتی خلاف موازین انسانی و جنگی باند فرودگاه صنعا را بمباران کردند. هواپیمای ایرانی پس از خروج از آسمان یمن با سلامت در فرودگاه مسقط فرود آمد و در خط پروازی دیگری به فرودگاه امام خمینی تهران برگشت.

روایتی از این ماجرا و نیز دیدار پرسنل پروازی هواپیمای ایرانی با رهبر معظم انقلاب در قالب مستند «ایستادگی در آسمان» قرار است امروز از شبکه افق پخش شود.

تکرار این مستند در ساعت های ۲۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ امشب و ساعت های ۱۰ و ۱۴ روز پنجشنبه در نظر گرفته شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن