ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9866
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۵:۲۸
  • 117 بازدید
  • ارسال توسط :
ارزش و احترام ویژه‌ای برای مدافعان حرم ایرانی قائل هستم/ ایران و روسیه با بهره‌گیری از اصول امام حسین(ع) به کمک مردم سوریه رفتند

ارزش و احترام ویژه‌ای برای مدافعان حرم ایرانی قائل هستم/ ایران و روسیه با بهره‌گیری از اصول امام حسین(ع) به کمک مردم سوریه رفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، ورنیکا کراشنینکوا در نشست روش کار یا فعالیت‌های رسانه روسیه در شرایط فشار سیاسی در حاشیه نمایشگاه مطبوعات تهران، اظهار کرد: قرن‌های قبل امام حسین(ع) از بیعت با یزید سرباز زد، امام خمینی(ره) اطاعت از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، ورنیکا کراشنینکوا در نشست روش کار یا فعالیت‌های رسانه روسیه در شرایط فشار سیاسی در حاشیه نمایشگاه مطبوعات تهران، اظهار کرد: قرن‌های قبل امام حسین(ع) از بیعت با یزید سرباز زد، امام خمینی(ره) اطاعت از شاه را نپذیرفت، در حال حاضر ایران و روسیه در برابر یزیدهای زمان تروریست‌های وهابی مبارزه می‏‌کنند و سردمداران کشورهای غربی از وهابی‌ها حمایت می‎کنند.

وی تصریح کرد: ایران و روسیه با بهره‌گیری از اصول امام حسین(ع) به کمک مردم سوریه رفتند و برای آزادسازی این کشور از دست تروریست‌های وهابی در تلاش هستند.

مشاور مدیر کانال راشاتودی اضافه کرد: ما برای مردم، برای مردانگی مدافعان حرم و برای مردانگی و لیاقت سردار سلیمانی ارزش ویژه‌ای قائل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در جریان کمک‌های سردار سلیمانی برای آزادی خلبان روسی در سانحه سقوط هواپیما جنگده روسی از دست گرگ‌های آمریکا و ترکیه هستیم.

 http://www.hodhodnews.ir/images/20161107/95493463691.jpg

کراشینینکوا با بیان اینکه در این چند سال جنگ رسانه‌ای افزایش پیدا کرد، افزود: این جنگ علیه رسانه‌های روسی هم وجود دارد.

وی با اعلام اینکه روسیه در حال حاضر تحت رهبری پوتین بر خلاف مواضع غرب در حال حرکت است، گفت: باید تلاش کنیم که در نبرد روسیه موفق شویم.

مجری برنامه‌های سیاسی ستاره متعلق به وزارت دفاع روسیه اضافه کرد: قدرت رسانه‌ای روسیه در حال حاضر افزایش پیدا کرده است، این قدرت نه تنها در داخل بلکه به خارج از مرزهای این کشور هم کشیده شد.

وی در پایان یادآور شد: برای تعامل بین رسانه‌ها،مرزی نیست؛و از رسانه‌های ایرانی برای همکاری دعوت می‎کنم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن