ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98671
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۶:۰۴
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

ششمین کنگره شعر آئینی در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ششمین کنگره شعر آئینی در کرمانشاه  عصر امروز جمعه در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد. در این مراسم شعرایی از کرمانشاه و سایر استانها به خواندن اشعار خود پرداختند و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، ششمین کنگره شعر آئینی در کرمانشاه  عصر امروز جمعه در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم شعرایی از کرمانشاه و سایر استانها به خواندن اشعار خود پرداختند و در پایان نیز از خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه تجلیل شد.

مسلم مقدسی دبیر ششمین کنگره شعر آئینی کرمانشاه (ریحانه) در این مراسم اظهار داشت: با برگزاری کنگره‌های قبلی تولیدات و جذب های خوبی در شعر آیینی داشتیم.

ا

وی افزود: نهادهای فرهنگی استان باید حمیتی داشته باشند تا ارتقای فرهنگ شهروندی در استان شکل گیرد و در این راستا از نظرات صاحبنظران و بزرگان این حوزه می‌توانند بهره‌مند شوند.

دبیر ششمین کنگره شعر آئینی کرمانشاه (ریحانه) گفت: خلاءهای بسیاری در حوزه فرهنگ و هنر داریم بار بسیاری از مشکلات این حوزه را هیات‌های مذهبی به دوش می‌کشند.

ا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن