ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9868
  • ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۵:۳۸
  • 184 بازدید
  • ارسال توسط :
از کوچه‌ای که به نام “شهدای مدافع حرم” نامگذاری شد تا سلفی “سفید رنگ‌های” نمایشگاه مطبوعات با مخاطبان+ عکس

از کوچه‌ای که به نام “شهدای مدافع حرم” نامگذاری شد تا سلفی “سفید رنگ‌های” نمایشگاه مطبوعات با مخاطبان+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در دومین روز رسمی بازگشایی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، چیزی که بیش از همه توجه را به سوی خود جلب می کرد، تلاش رسانه ها برای برگزاری نشست‌های عمومی با حضور مردم بود.در راهرو اصلی شبستان امام خمینی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در دومین روز رسمی بازگشایی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، چیزی که بیش از همه توجه را به سوی خود جلب می کرد، تلاش رسانه ها برای برگزاری نشست‌های عمومی با حضور مردم بود.
عکس سلفی آدم‌های سفید رنگ نمایشگاه مطبوعات با رهگذران/ کوچه ای که به نام
در راهرو اصلی شبستان امام خمینی (ره) قدم می زنم و جلوتر می روم. طراحی جالب یکی از موسسه های مطبوعاتی که به هیئت های مذهبی ربط پیدا می کند، توجهم را جلب می کند. این غرفه روی دیوار اصلی، خود را با نام “شهدای مدافع حرم” تزئین کرده است.

سلفی

هر چقدر به زمان عصر نزدیک تر می شویم، حضور میهمانان در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات پررنگ تر می شود البته یکی از تفاوت ها در زمینه حضور میهمانان در نمایشگاه بیست و دوم نسبت به نمایشگاه بیست و یکم، حضور پررنگ تر شخصیت های سیاسی است.
وقتی به بخش های پایانی شبستان اصلی نزدیک می شویم، سه فرد با لباس های سراسر سفید را می بینم که سعی می کنند با داشتن حالتی یکنواخت به رهگذران نشریه و روزنامه هدیه بدهند.

 از کوچه‌ای که به نام

آدم های سفید رنگ نمایشگاه بیست و دوم به درخواست بازدید کنندگان برای گرفتن عکس های سلفی یادگاری پاسخ مثبت می دهند و همین رفتار باعث می شود صحنه های زیبا و خاطره انگیزی در قاب نمایشگاه امسال و از نخستین روزهای بازگشایی اش ثبت شود.

مسیرحرکتم در نمایشگاه را به طوری تعیین می کنم که از جلوی غرفه خبرگزاری مشهور دوباره عبور کنم. وقتی به آنجا می رسم، بحث سیاسی بین میهمان حاضر در غرفه و یکی از مخاطبان به جایی رسیده که می توان نام آن را جدال گذاشت.

سلفی

در شبستان اصلی مصلی تهران، به فاصله هر 100 متر ایستگاه های مطبوعاتی قرار گرفته که بازدید کنندگان ضمن مطالعه نشریه مورد نظرشان می توانند در آنجا چای میل کنند.

در دومین روز رسمی نمایشگاه بیست و دوم مطبوعات، شخصیت هایی همچون حسین انتظامی معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات حضور پیدا کردند.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن