ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98691
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۵۷
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

وزیر خارجه انگلیس: اسد در قدرت می‌ماند

 خبرگزاری تسنیم: «جرمی هانت» وزیر امور خارجه انگلیس پس از بازگشت از کنفرانس ورشو، در مصاحبه با الشرق‌الاوسط در خصوص آخرین تحولات خاورمیانه و مشخصاً سوریه اظهار داشت: «با توجه به دخالت روسیه، بشار اسد در کوتاه‌مدت و حتی فراتر از آن در قدرت خواهد ماند». جرمی هانت در واکنش به تصمیم دولت آمریکا برای […]

 خبرگزاری تسنیم: «جرمی هانت» وزیر امور خارجه انگلیس پس از بازگشت از کنفرانس ورشو، در مصاحبه با الشرق‌الاوسط در خصوص آخرین تحولات خاورمیانه و مشخصاً سوریه اظهار داشت: «با توجه به دخالت روسیه، بشار اسد در کوتاه‌مدت و حتی فراتر از آن در قدرت خواهد ماند».

جرمی هانت در واکنش به تصمیم دولت آمریکا برای خارج کردن نیروهای این کشور در سوریه نیز خاطرنشان ساخت: «خروج نظامیان آمریکایی از مناطق شرقی سوریه نباید به نحوی باشد که منجر به آسیب دیدن متحدان ما در این مناطق یعنی نیروهای دموکراتیک سوریه شود. این نیروها چند سال در ائتلاف ما حضور داشته‌اند و با شجاعت جنگیده‌اند. از طرفی در خصوص جایگزینی نیروهای آمریکایی با نیروهای انگلیسی نمی‌توان افقی را متصور بود.»

وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه مصاحبه خود با الشرق‌الاوسط به اتهام‌زنی علیه ایران در قضیه یمن پرداخت و گفت: «ایران نباید از یمن به‌عنوان پایگاهی برای بی‌ثبات کردن کشورهای همسایه یمن استفاده کند. ایران باید به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند و نیروهای حوثی را مجبور به ترک بندر الحدیده کند. همه ما می‌دانیم که اگر این کار هرچه زودتر انجام نشود، درگیری‌های نظامی [در الحدیده] از سر گرفته خواهد شد».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن