ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98736
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۷
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
افشای همکاری نظامی ائتلاف سعودی و رژیم صهیونیستی در یمن

افشای همکاری نظامی ائتلاف سعودی و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وب‌سایت صهیونیستی هاآرتص در گزارشی فاش کرد رژیم صهیونیستی به صورت غیررسمی در جنگ ائتلاف سعودی علیه مردم یمن مشارکت فعال دارد. به نوشته هاآرتص شرکتهای سایبری اسرائیل، تاجران اسلحه، و مربیان ترور به شیوه‌های مختلف به ائتلاف سعودی در […]

رسانه صهیونیستی همکاری نظامی ائتلاف سعودی و رژیم صهیونیستی در یمن را فاش کردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وب‌سایت صهیونیستی هاآرتص در گزارشی فاش کرد رژیم صهیونیستی به صورت غیررسمی در جنگ ائتلاف سعودی علیه مردم یمن مشارکت فعال دارد.

به نوشته هاآرتص شرکتهای سایبری اسرائیل، تاجران اسلحه، و مربیان ترور به شیوه‌های مختلف به ائتلاف سعودی در جنگ یمن کمک می‌کنند و حتی یک شرکت اسرائیلی مزدورانی به یمن اعزام کرده است تا به نفع ائتلاف سعودی بجنگند.

هاآرتص همچنین افزود که شرکتهای خصوصی آمریکا و افسران ارشد بازنشسته سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) نیز از طریق ارائه خدمات نظامی و اطلاعاتی به ائتلاف عربستان و امارات در جنگ یمن ثروت‌های کلانی به دست آورده‌اند.

پیش از این نیز گزارشهایی درباره کمک رژیم صهیونیستی به ائتلاف سعودی در یمن منتشر شده بود، اما این نخستین بار است که یک رسانه صهیونیستی به حضور این رژیم در جنگ یمن اذعان می‌کند.

وب‌سایت «خلیج آنلاین» در سپتامبر ۲۰۱۸ در گزارشی تفصیلی فاش کرد که رژیم صهیونیستی برای کمک نظامی به ائتلاف سعودی، پایگاه‌های آموزشی را در  «صحرای نِگِب» در جنوب اراضی اشغالی بر پا کرده است. مربیان اسرائیلی مزدوران خارجی که امارات و عربستان برای جنگ در یمن استخدام می‌کنند، در این پایگاه‌ها آموزش می‌دهند. این افراد که بیشتر از کشورهای کلمبیا و نپال هستند پس از آموزش به مناطق جنگی در یمن از جمله بندر الحدیده اعزام می‌شوند.

خلیج آنلاین به نقل از منابعی در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگاه آمریکا این گزارش را منتشر کرد. به گفته  این منابع «محمد دحلان» مشاور محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی، رابط بین نیروهای امنیتی اسرائیل و امارات است. پرچم امارات بر بالای همه این پایگاه‌های آموزشی اسرائیل نصب است.

بنا به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خلیج آنلاین رژیم صهیونیستی همچنین بمب‌ها و موشک‌هایی در اختیار عربستان سعودی قرار داده که بسیاری از آنها جز سلاح‌های ممنوعه هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن