ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98748
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۵:۳۳
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
بمباران منازل یمنی‌ها توسط جنگنده‌های ائتلاف سعودی ادامه دارد

بمباران منازل یمنی‌ها توسط جنگنده‌های ائتلاف سعودی ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: جنگنده‌های سعودی و پهپاد‌های جاسوسی به پرواز بر فراز شهر الحدیده و شماری از شهر‌ها ادامه می‌دهند. مزدوران سعودی نیز محله‌های مسکونی و زمین‌های کشاورزی و مواضع نیرو‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: جنگنده‌های سعودی و پهپاد‌های جاسوسی به پرواز بر فراز شهر الحدیده و شماری از شهر‌ها ادامه می‌دهند. مزدوران سعودی نیز محله‌های مسکونی و زمین‌های کشاورزی و مواضع نیرو‌های ما را با ۵۱ موشک، ۲۵۶ خمپاره و ۱۳۹ عملیات تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین هدف قرار دادند.

وی افزود: نیرو‌های یمنی اقدامات مزدوران سعودی اعم از پیشروی آن‌ها و ساخت استحکامات و ارسال تجهیزات را رصد کرده اند که نشان دهنده قصد و نیت آن‌ها برای انجام جنایت‌های بیشتر علیه شهروندان یمنی است. جنگنده‌های سعودی نیز حملات متعددی علیه مناطق مختلفی در استان‌های ذمار و صنعا و عمران و حجه و الجوف انجام داده اند.

سخنگوی رسمی نیرو‌های مسلح یمن همچنین از مقابله نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با تلاش مزدوران سعودی برای پیشروی به سمت مواضع نیرو‌های یمنی در مناطق مختلف خبر داد.

یحیی سریع خاطرنشان کرد: نیرو‌های یمنی در مقابل نیز دست به ۴ عملیات تهاجمی علیه مواضع مزدوران از جمله در البقع و جبل القمامه در الملاحیط زدند و طی این عملیات جبل القمامه پاکسازی شده و باز پس گرفته شد. همچنین عملیات تهاجمی نیرو‌های یمنی در المدافن در استان حجه به بازپس گیری مواضعی انجامید که دشمن پیش از این در آن‌ها پیشروی کرده بود.

وی اظهار داشت که نیرو‌های مبارز ما همچنین دست به ۶ عملیات علیه مواضع دشمن در مناطقی از الجوف و صعده و لحج و الضالع زدند. نیرو‌های یمنی همچنین بیش از ۶۴ مزدور را از پای درآوردند و ده‌ها خودروی زرهی مزدوران را منهدم کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن