ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98756
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۷:۴۶
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

آغاز تظاهرات گسترده مردم یمن در حمایت از فلسطین و برائت از خائنان

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری المسیره یمن گزارش داد تظاهرات عظیم مردمی در استان صعده به منظور اعلام بیزاری از خائنان و اعلام حمایت از مسئله فلسطین آغاز شده است. بر اساس این گزارش، تظاهرات مردم یمن […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری المسیره یمن گزارش داد تظاهرات عظیم مردمی در استان صعده به منظور اعلام بیزاری از خائنان و اعلام حمایت از مسئله فلسطین آغاز شده است.

بر اساس این گزارش، تظاهرات مردم یمن در محکومیت خیانت دولت دست نشانده یمن به سرکردگی عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی و فراری به مسئله فلسطین و نیز برای تاکید بر حمایت کامل ملت یمن از مردم فلسطین به دعوت عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله برگزار می‌شود.

رهبر جنبش انصارالله یمن جمعه 26 بهمن در پیامی با محکوم کردن عادی‌سازی برخی رژیم‌های عرب با رژیم صهیونیستی در کنفرانس آمریکایی ورشو به نشستن خالد الیمانی وزیر امور خارجه دولت دست‌نشانده سعودی در یمن کنار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در اجلاس ورشو اشاره کرد و گفت: ظهور نماینده مزدوران کنار نتانیاهو تصویری رسواگرانه و شرم‌آور ارایه کرد و نشان داد که آنها می‌خواهند که ملت ما در کجا قرار داشته باشند.

وی با بیان اینکه "موضع ملت یمن در دشمنی با اشغالگران اسرائیلی اصولی و عقیدتی است"، گفت: من از ملت عزیز یمن می‌خواهم که روز یکشنبه راهپیمایی گسترده‌ای را برگزار کنند.

سید عبدالملک الحوثی گفت: این راهپیمایی برای تأکید بر برائت جستن از این خیانتکاران و تأکید بر مواضع اصولی و ایمانی ملت یمن و پایداری مداوم آنها در برابر تجاوزگری است.

خالد الیمانی وزیر خارجه دولت عبدربه منصور رئیس جمهور دست‌نشانده عربستان در یمن در جریان کنفرانس ورشو کنار بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل نشست.

موضوع به همین جا ختم نشد بلکه خالد الیمانی با نشان دادن ارادت و دنباله‌روی خود از رژیم اسرائیل، میکروفن خود را به نتانیاهو قرض داد.میکروفن نتانیاهو در کنفرانس از کار افتاد و خالد الیمانی جلوی دوربین‌های خبرنگاران میکروفن خود را به نتانیاهو قرض داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن