ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98780
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
تظاهرات یمنی‌ها در محکومیت عادی‌سازی روابط با اسرائیل

تظاهرات یمنی‌ها در محکومیت عادی‌سازی روابط با اسرائیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، در راستای لبیک به دعوت «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله، مردم شهرهای مختلف یمن امروز (یکشنبه) تظاهرات گسترده خود را آغاز کردند. بر اساس گزارش «المسیره»، این تظاهرات‌ها تحت عنوان «برائت از خائنان» در بیش از 20  شهر از جمله «صنعا، صعده، الحدیده، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از مشرق، در راستای لبیک به دعوت «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله، مردم شهرهای مختلف یمن امروز (یکشنبه) تظاهرات گسترده خود را آغاز کردند.

بر اساس گزارش «المسیره»، این تظاهرات‌ها تحت عنوان «برائت از خائنان» در بیش از 20  شهر از جمله «صنعا، صعده، الحدیده، المحویت، عمران، ذمار، اب، تعز، الجوف، الضالع، حجه و البیضا» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کشورهای عربی خون فلسطینیان را مباح اعلام کردند

شبکه المسیره از آغاز تظاهرات مردم  در برخی استان‌ها از جمله صعده خبر داد. شرکت‌کنندگان پرچم یمن ، فلسطین و تصاویر عبدالملک الحوثی را در دست دارند، بر روی پلاکاردهای خود شعارهایی در رد هیمنه آمریکا و سیاست‌های آن در منطقه نوشته‌اند و شعارهای در حمایت از فلسطین و قدس سر می‌دهند.

«یوسف الفیشی» از رهبران انصارالله طی سخنانی در این تظاهرات اعلام کرد: راهپیمایی امروز مردم یمن پیامی به جهان و ملت‌ها برای عمل به مسئولیت‌هایشان است؛ آنچه در ورشو رخ داد بر ایستادگی ما و برحق بودن مسأله‌ای که برای آن می‌جنگیم، تأکید کرد.

وی در واکنش به نشستن «خالد الیمانی» وزیر خارجه دولت مستعفی در کنار «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ورشو گفت: ادعاهای ترس از ایران، آنها را در آغوش اسرائیل انداخت؛ ما در زمان کشف حقایق هستیم؛ ملت ما کسانی که روابط (با اسرائیل) را عادی‌سازی می‌کنند، نخواهند بخشید و به مقابله با دشمنان خواهند رفت.

تظاهرات در صنعا و الحدیده، در عصر امروز برگزار خواهد شد. این تظاهرات‌ در استان «حجه» در  شهرهای «حجة، الأمان، کحلان، کحلان الشرف، تهامة، مربع عاهم وأفلح الشام» برگزار می‌شود.

محل برگزاری تظاهرات مذکور در استان «البیضاء» در شهرهای «البیضا و رادع» و در استان «عمران» در شهرهای «عمران و قفله عذر»  است.

دو روز پیش، رهبر جنبش انصارالله یمن به حضور وزیر امور خارجه دولت مستعفی منصور هادی در نشست ورشو واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد. وی شامگاه جمعه (۲۶ بهمن) طی بیانیه‌ای گفت که این موضع ملت یمن در قبال دشمنی با رژیم صهیونیستی موضع عقیدتی و اساسی است.

او گفت که نشست ورشو تنها یکی از نمونه گردهمایی‌هایی است که در آن علیه امت اسلامی توطئه‌چینی شده و تنها تفاوت آن با گردهمایی‌های پیشین این بود که آنچه در خفا و پشت پرده بود، علنی شد.

سید عبدالملک الحوثی از مردم یمن خواست برای محکومیت این اقدام «مزدوران» دولت مستعفی که مورد حمایت عربستان سعودی است، یکشنبه (امروز) دست به برگزاری راهپیمایی‌های گسترده در سرتاسر یمن بزنند. او گفت آمدن مردم یمن به خیابان‌ها در روز یکشنبه تأکیدی بر برائت از این مزدوران خائن و منافق است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن