ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98790
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
  • 156 بازدید
  • ارسال توسط :
اعلام آمادگی بسیجیان جنوب سیستان و بلوچستان برای مبارزه با تروریست‌ها

اعلام آمادگی بسیجیان جنوب سیستان و بلوچستان برای مبارزه با تروریست‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، جمعی از رزمندگان پیشکسوت لشکر 41 ثارالله و مدافعان حرم آل الله و بسیجیان شهر بزمان در پیامی به فرمانده قدس سپاه پاسداران جنوب شرق کشور، آمادگی خود را برای مبارزه با تروریست‌های مزدور اعلام کردند. در بخشی از این پیام آمده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، جمعی از رزمندگان پیشکسوت لشکر 41 ثارالله و مدافعان حرم آل الله و بسیجیان شهر بزمان در پیامی به فرمانده قدس سپاه پاسداران جنوب شرق کشور، آمادگی خود را برای مبارزه با تروریست‌های مزدور اعلام کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: 27 لاله پاسدار مدافع میهن، ناجوانمردانه به دست تروریست‌های مزدور به شهادت رسیدند که بدینوسیله ما آمادگی خود را برای انجام هرگونه ماموریتی برای ریشه‌کن کردن تروریست‌های تکفیری، در هر کجای کشور و حتی خارج از مرزها تا پای جان اعلام می داریم.

لذا از سردار مارانی فرمانده قدس سپاه جنوب شرق کشور استدعا داریم، شرایط اعزام داوطلبانه ما را در صورت صلاحدید فراهم نمایند تا به آن دسته از گروهک‌های تکفیری – وهابی چنان درسی دهیم که اربابان صهیونیستی آنها بدانند دوران بزن و در رو تمام شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن