ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98798
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری جشن تولدی متفاوت برای طاها

برگزاری جشن تولدی متفاوت برای طاها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، کودک که باشی و جشن تولدت نزدیک باشد از مدت‌ها قبل آرام و قرار نداری و ثانیه ثانیه را می‌شماری که در سالروز تولدت پدر و مادر با حضور دوستان و اقوام برایت جشن بگیرند شمع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، کودک که باشی و جشن تولدت نزدیک باشد از مدت‌ها قبل آرام و قرار نداری و ثانیه ثانیه را می‌شماری که در سالروز تولدت پدر و مادر با حضور دوستان و اقوام برایت جشن بگیرند شمع روشن کرده و کیک تولد و هدیه بخرند. کودک است دیگر و در دنیای کودکی خود به همین جشن تولد دلگرم و خوشحال می‌شود. دنیای کودکی عالمی برای خود دارد و کودکان با آرزوهای کودکانه دنیای خود را می‌سازند.

 

اما چه سخت است جشن تولد پسر باشد و خبری از حضور پدر در این جشن تولد نباشد. پدری که برای حفظ از حرم اهل‌بیت علیه‌السلام راهی سوریه شود و پس از مدتی خبر شهادت او را به خانواده دهند. پدری که رفت تا مدافع حرم شود و بسیاری از پدر و مادرهای این کشور برای فرزندان خود در امنیت کامل جشن تولد بگیرند و اکنون خودش در جشن تولد چهارسالگی طاهایش نباشد.

 

روز گذشته، 27 بهمن‌ماه 1397 جشن تولد چهارسالگی طاها بصیری‌پور فرزند اولین شهید مدافع حرم خراسان‌جنوبی بود. در این جشن تولد برای اولین‌بار پدر طاها حضور نداشت تا به بر چهره معصوم تنها فرزندش بوسه‌ای زند و تولدش را تبریک بگوید. 

 

اگر چه دیروز پدر محمدطاها نبود که برای او هدیه بخرد اما قطعا حضور معنوی پدر در این جشن تولد حضور داشت و نظاره‌گر حضور همه مهمانان و اهل‌خانه در مراسم جشن تولد طاهایش بود. همان طاهایی که پدر در وصیت خود از او خواسته "مواظب قلبش یعنی مادرش باشد و بدانی که نباید ایشان را آزرده خاطر کنی و بدانی که بنده در همه حال پیش شما هستم؛ان‌شاءالله."

 

تولد چهار سالگی محمدطاها بصیری‌پور روز گذشته با حضور آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی، سردار مجید شجاع فرمانده نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی، اعضای شورای اسلامی شهر بیرجند و بسیاری دیگر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و خانواده‌اش برگزار شد.

 

آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با خانواده شهید مرتضی بصیری‌پور اولین شهید مدافع حرم از استان خراسان جنوبی اظهار کرد: رفتار همه ما در جامعه برای نسل جدید فرهنگ‌ساز است و همه در قبال تربیت فرزندانی انقلابی و اسلامی مسئولیت داریم.   وی افزود: خانواده شهدا به گردن ما حق بسیاری دارند تا نسلی انقلابی و اسلامی تحویل جامعه دهیم.   20 فروردین‌ماه امسال، پاسدار مرتضی بصیری‌پور که برای دفاع از حرم اهل‌بیت علیه‌السلام به سوریه رفته بود، در پایگاه تی‌فور سوریه بر اثر اصابت موشک صهیونیست‌ها به این پایگاه به شهادت رسید و اولین شهید مدافع حرم از استان خراسان‌جنوبی شد.      

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن