ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98808
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
  • 439 بازدید
  • ارسال توسط :
طنین‌ شعار‌ حمایت از فلسطین در سرتاسر یمن +تصاویر

طنین‌ شعار‌ حمایت از فلسطین در سرتاسر یمن +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، تظاهرات مردم یمن در حمایت از فلسطین و رد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که صبح امروز (یکشنبه) آغاز شده، همچنان ادامه دارد. این تظاهرات‌ها تحت عنوان «برائت از خائنان» در بیش از ۲۰ شهر از جمله «صنعا، صعده، الحدیده، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، تظاهرات مردم یمن در حمایت از فلسطین و رد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی که صبح امروز (یکشنبه) آغاز شده، همچنان ادامه دارد. این تظاهرات‌ها تحت عنوان «برائت از خائنان» در بیش از ۲۰ شهر از جمله «صنعا، صعده، الحدیده، المحویت، عمران، ذمار، اب، تعز، الجوف، الضالع، حجه و البیضا» در حال برگزاری است.

مردم صعده صبح به خیابان‌ها آمدند و شعار‌هایی در حمایت از فلسطین سردادند. «یوسف الفیشی» از رهبران انصارالله طی سخنانی در این تظاهرات اعلام کرد: راهپیمایی امروز مردم یمن پیامی به جهان و ملت‌ها برای عمل به مسئولیت‌هایشان است؛ آنچه در ورشو رخ داد بر ایستادگی ما و برحق بودن مسأله‌ای که برای آن می‌جنگیم، تأکید کرد.   طنین‌ شعار‌ حمایت از فلسطین در سرتاسر یمن +تصاویر
صنعا
یمنی‌ها به شکلی بی‌سابقه در میدان «باب الیمن» صنعا حضور یافتند و در تظاهرات مذکور با عنوان «برائت از خائنان» شرکت کردند.

زمار
هزاران نفر از یمنی‌های ساکن استان «زمار» امروز عصر در این تظاهرات‌ها شرکت و بر موضع ثابت ملت یمن در حمایت از ملت فلسطین تأکید کردند.   طنین‌ شعار‌ حمایت از فلسطین در سرتاسر یمن +تصاویر
بر اساس گزارش وبگاه «انصارالله»، شرکت‌کنندگان با در دست گرفتن پلاکارهایی، هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در این تظاهرات بیانیه‌ای به شرح زیر صادر شد:

اول: نشست ورشو، ایستگاهی از ایستگاه‌های توطئه علیه ملت ما، کشور ما و ملت‌های عربی و اسلامی بود و توطئه‌ای بزرگ برای تسویه مسأله فلسطین به شمار می‌رود.

دوم: به شدت توطئه جدید آمریکا و اسرائیل در ورشو را محکوم و بر ایستادگی در مقابل آن تأکید می‌کنیم

سوم: مواضع کشور‌های عربی و اسلامی که این کنفرانس شوم را محکوم کردند، می‌ستاییم

چهارم: تمامی اشکال عادی‌سازی روابط با رژیم صهونیستی را محکوم می‌کنیم و آن را به مثابه خیانت می‌دانیم

پنجم: تاکید می‌کنیم حضور نماینده مزدوران «خالد الیمانی» در نشست ورشو و نشستن وی در کنار نتانیاهو نشان‌دهنده مواضع ملت یمن نیست بلکه وابستگی و ارتباط میان مزدوران با اسرائیل را نشان می‌دهد

ششم: بر برائت از تمام خائنان و مزدوران و حمایت از مقدسات و مسائل امت تأکید می‌کنیم

هفتم: بر ایستادن خود در کنار ملت فلسطین و مقدسات و مقابله با توطئه‌ها تأکید می‌کنیم

هشتم: بر ایستادگی خود برای مقابله با ائتلاف تأکید می‌کنیم.   طنین‌ شعار‌ حمایت از فلسطین در سرتاسر یمن +تصاویر
عمران و المحویت
استان‌های عمران و المحویت نیز شاهد حضور بسیاری در این تظاهرات بود؛ فرماندهان امنیتی و نظامی و شخصیت‌های اجتماعی و دینی در مذاکرات مذکور شرکت داشتند و هرگونه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مردود دانستند.

آن‌ها نشستن خالد الیمانی در کنار نتانیاهو در نشست ورشو را لکه ننگ توصیف کردند و گفتند، اگر همراهی برخی کشور‌های عربی و در راس آن‌ها سعودی و امارات نبود، این اتفاقات در نشست ورشو رخ نمی‌داد.

حجه
خیابان‌های مختلف شهر‌های استان حجه هم شاهد حضور گسترده مردم یمن در رد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بود.

در بیانیه‌ای که در این تظاهرات صادر شده، آمده است، حضور الیمانی در کنار نتانیاهو در ورشو ثابت می‌کند، حمله ائتلاف سعودی به یمن، در درجه اول حمله‌ای آمریکایی-صهیونیستی است.

در ادامه این بیانیه تأکید شده، مردم یمن به خاطر مسأله راهبردی فلسطین، به ثبات و ایستادگی خود ادامه خواهد داد.   به آتش کشیده شدن پرچم رژیم صهیونیستی
دو روز پیش، رهبر جنبش انصارالله یمن به حضور وزیر امور خارجه دولت مستعفی منصور هادی در نشست ورشو واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد و از مردم یمن خواست برای محکومیت این اقدام «مزدوران» دولت مستعفی که مورد حمایت عربستان سعودی است، یکشنبه (امروز) دست به برگزاری راهپیمایی‌های گسترده در سرتاسر یمن بزنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن