ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98825
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن ۱۲ نظامی سعودی در مرز یمن

کشته شدن ۱۲ نظامی سعودی در مرز یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای یمنی و نظامیان ارتش سعودی دیروز (شنبه) و امروز(یکشنبه) در منطقه «الحد الجنوبی» عربستان به شدت با یکدیگر درگیر شدند. منابع سعودی می‌گویند که در تبادل آتش امروز نیروهای ارتش یمن و انصارالله و نظامیان ارتش سعودی در الحد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای یمنی و نظامیان ارتش سعودی دیروز (شنبه) و امروز(یکشنبه) در منطقه «الحد الجنوبی» عربستان به شدت با یکدیگر درگیر شدند.

منابع سعودی می‌گویند که در تبادل آتش امروز نیروهای ارتش یمن و انصارالله و نظامیان ارتش سعودی در الحد الجنوبی، سه نفر از سعودی‌ها از پای درآمدند.

رسانه‌های عربستانی دیروز شنبه نیز از کشته شدن ۹ نظامی این کشور در درگیری‌ با نیروهای یمن در منطقه الحد الجنوبی خبر داده بودند.

درگیری میان نیروهای انصارالله و نیروهای سعودی طی روزهای گذشته در مناطق مرزی نجران، جازان و العسیر بار دیگر تشدید شده است.

رسانه‌های وابسته به انصارالله از حملات نیروهای یمنی به مناطق مذکور خبر دادند که در پی آن تعدادی از نیروهای سعودی کشته شدند.

عربستان سعودی از ژوئن ۲۰۱۵ با تشکیل ائتلافی متجاوز، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تصرف این کشور و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود به بهانه بازگردان قدرت به عبدربه منصور هادی رئیس دولت مستعفی یمن آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به ‌جز کشته و زخمی شدن هزاران یمنی نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن