ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98848
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۵:۰۰
  • 430 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر یمنی: نشست ورشو، روند مخفیانه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را علنی کرد

وزیر یمنی: نشست ورشو، روند مخفیانه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را علنی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ضیف‌الله الشامی، وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی در صنعا، در مصاحبه با این تأکید کرد نشست ورشو روند مخفیانه عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی یا رژیم صهیونیستی را علنی کرد. او ضمن بیان این موضوع اظهار داشت: […]

وزیر یمنی: نشست ورشو، روند مخفیانه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را علنی کردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، ضیف‌الله الشامی، وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی در صنعا، در مصاحبه با این تأکید کرد نشست ورشو روند مخفیانه عادی‌سازی روابط کشور‌های عربی یا رژیم صهیونیستی را علنی کرد.

او ضمن بیان این موضوع اظهار داشت: «مردم یمن با حضور گسترده خود در خیابان ها، اقدام ذلیلانه و شرم‌آور و رسوایی بزرگ خالد الیمانی و همه کسانی که برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند را به شدت محکوم و رد می‌کنند. جای تعجب نیست که مردم یمن این اقدامات را رسوا و محکوم سازند، چرا که یقین دارند روند عادی‌سازی روابط به صورت مخفیانه در حال انجام بوده است و نشست ورشو این تلاش‌ها را علنی کرد.

این مقام یمنی در ادامه افزود: نماینده اصلی مردم یمن، این حضور گسترده در دفاع از قضیه و ملت فلسطین است و نه کسانی که از مشروعیت مردمی برخودار نیستند، به وطن هیچ وابستگی ندارند و برای قرار گرفتن در دامان صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن