ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 98893
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
  • 172 بازدید
  • ارسال توسط :
«شناسنامه شهدا» در قم رونمایی شد

«شناسنامه شهدا» در قم رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قم، محمدحسین قاسمی، مسئول انتشارات کتابک، صبح امروز، 29 بهمن‌ماه در نشستی خبری بیان کرد: امروز از کتاب‌هایی که تحت عنوان شناسنامه‌های شهدا طراحی شده‌ است، رونمایی می‌کنیم. وی افزود: امروز از شناسامه شهیدانی از جمله فرمانده لشکر علی‌بن ابی طالب(ع)، شهید […]

مجموعه کتاب‌های «شناسنامه شهدا» در قم رونمایی شدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قم، محمدحسین قاسمی، مسئول انتشارات کتابک، صبح امروز، 29 بهمن‌ماه در نشستی خبری بیان کرد: امروز از کتاب‌هایی که تحت عنوان شناسنامه‌های شهدا طراحی شده‌ است، رونمایی می‌کنیم.

وی افزود: امروز از شناسامه شهیدانی از جمله فرمانده لشکر علی‌بن ابی طالب(ع)، شهید عباس بابایی، شهید فهمیده، شهید هادی ذوالفقاری، شهید شهریاری، شهیده مریم فرهانیان، شهید ابراهیم هادی، شهید اهل قلم شهید مرتضی آوینی، شهید محسن حججی و شهید تهرانی‌مقدم رونمایی می‌شود و شناسنامه شهید حججی را در اختیار حضار گرامی قرار می‌دهیم.

مسئول انتشارات کتابک اظهار کرد: در این شناسنامه‌ها سبک و سیاق شهدا و علایق و ویژگی‌های شخصیتی و به‌طور کلی زندگینامه ‌آن‌ها را به صورت کتاب‌های کوچک و جیبی به چاپ رساندیم.

 قاسمی ادامه داد: جوانان و نوجوانان ایرانی معمولاً کتاب‌هایی که قطور و حجیم هستند تمایلی برای خواندن ‌آن‌ها ندارند و لذا ما زندگینامه شهیدان برای اولین بار در قالب شناسنامه و کتاب کوچک طراحی و ارائه کردیم.

در پایان این نشست، آیین رونمایی از مجموعه کتاب‌های تحت عنوان «شناسنامه شهدا» برگزار شد و به مناسبت این اتفاق پربرکت کیک بزرگ منقش به شهید محسن حججی توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را برش زدند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن