ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98935
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۴:۲۱
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :

یمن جنوب عربستان را با موشک هدف قرار داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک زلزال 1 به سوی مزدوران متجاوز در نزدیکی گذرگاه علب شلیک کردند که به کشته و زخمی شدن شماری از متجاوزان انجامید. نیروهای یمنی در عملیات دیگری تلاش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک زلزال 1 به سوی مزدوران متجاوز در نزدیکی گذرگاه علب شلیک کردند که به کشته و زخمی شدن شماری از متجاوزان انجامید.

نیروهای یمنی در عملیات دیگری تلاش مزدوران ارتش عربستان را برای پیشروی به سوی پایگاه الحماد ناکام گذاشتند که در پی آن شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

نیروی های یمنی همچنین یک فروند موشک به مواضع مزدوران ارتش عربستان در صحرای الاجاشر نزدیک نجران شلیک کردند.

یک منبع نظامی گفت که ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین مواضع ارتش عربستان در منطقه رقابه الحلق در نجران را با توپخانه هدف قرار داد.

وی افزود: عناصر مزدور سعودی و تجهیزات آنها در منطقه الصوح مقابل نجران نیز با توپخانه هدف قرار گرفت.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

جنگ علیه یمن تاکنون بیش از 16 هزار کشته بر جای گذاشته و میلیون‌ها یمنی را با بحران شدید گرسنگی و قحطی روبه رو کرده است، به گونه ای که سازمان ملل متحد در گزارشی، قحطی در این کشور را 'بزرگ‌ ترین فاجعه انسانی' نامید.

شمار زیادی از این کشته ها را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن