ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98936
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۵:۰۴
  • 229 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدا با خون خود مهر تثبیت به انقلاب زدند/ قدرت انقلاب کم‌شدنی نیست

شهدا با خون خود مهر تثبیت به انقلاب زدند/ قدرت انقلاب کم‌شدنی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ورامین، سردار حسن حسن‌زاده در یادواره شهید مدافع حرم و جاویدالاثر مهدی ثامنی‌‌راد که در مسجد مهدیه کارخانه قند ورامین برگزار شد، اظهار داشت: شهید مهدی ثامنی‌راد یک نمونه واقعی جوان انقلابی بود زیرا هم غیور و هم از جوانی بود […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از ورامین، سردار حسن حسن‌زاده در یادواره شهید مدافع حرم و جاویدالاثر مهدی ثامنی‌‌راد که در مسجد مهدیه کارخانه قند ورامین برگزار شد، اظهار داشت: شهید مهدی ثامنی‌راد یک نمونه واقعی جوان انقلابی بود زیرا هم غیور و هم از جوانی بود که فعالیت بسیار زیادی داشت، ولی هزینه‌ای برای ما نداشت.

وی تصریح کرد: در هر رده سازمانی اگر فردی شجاع باشد، باعث دلگرمی فرمانده می‌شود و شهید ثامنی نیز از جمله این افراد بود، زیراکه هر وقت نیرویی نیاز بود تا مشکلات را حل کند، این شهید وارد صحنه شده و بدون‌منت کار را به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کرد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: افرادی با این خصوصیات زیاد نیستند، ولی افراد زیادی را به حرکت در می‌آورند و شهدا از جمله این افراد هستند و باید بدانیم که این افراد این خلقیات را داشته‌اند که توانسته‌اند به شهادت نیز برسند.

حسن‌زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال جنگ تحمیلی به برکت وجود این افراد به پیروزی رسیده است، گفت: مهر پایدار ماندن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأثیر شهادت این شهدای عزیز مدافع حرم است، زیرا زمانی که از خاطرات جنگ تحمیلی می‌گفتیم عده‌ای می‌گفتند افسانه است و همچنین عده‌ای می‌گفتند که جنگ تحمیلی تمام شده و اگر امروز نیز جنگ شود، کسی وارد صحنه نمی‌شود؛ ولی این رزمنده‌ها و شهدا نشان دادند که ایثارگری و فداکاری وجود دارد.

وی پس از بیان اینکه استکبار جهانی نیز فکر می‌کرد جوانانی مانند جوانان جنگ تحمیلی وجود ندارد، گفت: این شهدا با خون خودشان مهر تثبیت به نظام و انقلاب اسلامی زدند و باعث شدند که ما بتوانیم وارد چله دوم انقلاب شویم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: دشمنان فکر می‌کردند که جوانان دغدغه‌مند آرمان‌های انقلاب نبوده و از خانواده‌هایشان دل نمی‌کنند، اما این رزمنده‌ها و شهدای مدافع حرم در سوریه حضور پیدا کرده و برابر داعش ایستادند؛ در حالی که این افراد نه روزهای پیروزی انقلاب و نه جنگ تحمیلی را دیده بودند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم حجت را برای ما تمام کرده و برای اجرای دستورات معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام کرده و توانسته‌اند به پیروزی‌های خوبی برسند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران تصریح کرد: خون شهدا کمک بسیار زیادی کرد که بستر آماده شود تا بتوانیم گام‌های بلندی برای رسیدن به جامعه اسلامی برداریم.

حسن‌زاده بیان کرد: امروز وقتی می‌خواهیم به سمت آرمان‌های الهی حرکت کنیم، می‌توانیم از شهدا استفاده کنیم؛ چراکه این عزیزان راه را برای ما روشن کرده‌اند و به راحتی می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

وی بیان کرد: در پیاده روی اربعین هر کجایی که پا گذاشتیم تصویر شهید ثامنی‌راد وجود داشت که این بزرگی فقط با خالص بودن به وجود خواهد آمد؛ در اردوهای سازندگی شهید ثامنی همیشه انقدر با اخلاص کار می‌کرد که دیگران مجبور به کار می‌شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن