ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98986
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
  • 136 بازدید
  • ارسال توسط :
اینفوگرافیک وضعیت متولدان دهه ۶۰ منتشر شد/ ۳۳ درصد دهه شصتی‌ها ازدواج نکردند

اینفوگرافیک وضعیت متولدان دهه ۶۰ منتشر شد/ ۳۳ درصد دهه شصتی‌ها ازدواج نکردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اینفوگرافیک وضعیت متولدان دهه ٦٠ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد. متولدان سال‌های ١٣٦٠ تا ١٣٦٩ را «دهه‌ی شصتی‌» می‌نامند که در حال حاضر، در بین متولدان دهه‌های مختلف، بیشترین سهم جمعیت کشور مربوط به متولدان این دهه است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اینفوگرافیک وضعیت متولدان دهه ٦٠ از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد. متولدان سال‌های ١٣٦٠ تا ١٣٦٩ را «دهه‌ی شصتی‌» می‌نامند که در حال حاضر، در بین متولدان دهه‌های مختلف، بیشترین سهم جمعیت کشور مربوط به متولدان این دهه است.

در این اینفوگرافیک، سهم جمعیت دهه شصت به همراه نرخ بیکاری، وضعیت مدرک تحصیلی، وضع زناشویی و تعداد فرزندان متولدان این دهه به نمایش درآمده است. در این اینفوگرافیک مشاهده می‌شود  که ١٩ درصد از زن‌های دهه شصتی و ٣٣ در صد  از مردهای دهه شصتی هنوز ازدواج نکرده‌اند و ١٩ درصد  از زن‌های دهه شصتی که ازدواج کردند، هنوز فرزندی به دنیا نیاورده‌اند. همچنین مدرک تحصیلی بیشتر از٦٠ درصد  از دهه شصتی‌ها، دیپلم یا پایین‌تر از آن است.

براساس این اینفوگرافیک  تقریباً از هر دو خانوار، یک خانوار یک عضو دهه شصتی دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن