ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98988
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
قرارداد ۱.۵ میلیارد دلاری شرکت ریتیون برای تجهیز موشکی امارات

قرارداد ۱.۵ میلیارد دلاری شرکت ریتیون برای تجهیز موشکی امارات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، یک سخنگوی ارتش امارات با اعلام این مطلب گفت: در این قرارداد، امارات بنا دارد برای تجهیز نیروی هوایی خود سیستم راه‌اندازی موشک را در دستور کار قرار دهد. شرکت ریتیون یکی از ۱۰ شرکت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، یک سخنگوی ارتش امارات با اعلام این مطلب گفت: در این قرارداد، امارات بنا دارد برای تجهیز نیروی هوایی خود سیستم راه‌اندازی موشک را در دستور کار قرار دهد.

شرکت ریتیون یکی از ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده اسلحه در جهان به شمار می‌آید. این شرکت به خاطر ساخت موشک‌های پاتریوت معروف است.

این قرارداد در خلال نمایشگاه نظامی در ابوظبی امضا شده است. بر اساس این قرارداد، ریتیون، امارات را به موشک‌های پاتریوت مجهز خواهد کرد.

پاتریوت یک سیستم موشکی است که توانایی مقابله با موشک‌های بالستیک و سایر موشک‌ها را در تمامی شرایط آب و هوایی و در هر ارتفاعی دارا است.

امارات، متحد اصلی عربستان سعودی در جنگ یمن به شمار می‌آید. به دنبال حضور امارات در جنگ با یمن، فروش تسلیحات نظامی به امارات در سال‌های گذشته شرایط ویژه‌ای پیدا کرده است.

طی سال‌های گذشته، امارات متحده عربی خرید تسلیحات نظامی را گسترش داده و بعد از عربستان سعودی در حوزه جنوبی خلیج فارس در مقام دوم خرید اسلحه قرار گرفته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن