ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98992
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
  • 331 بازدید
  • ارسال توسط :
«قلم رصاص» از رسانه های عربی و غربی معاند می گوید

«قلم رصاص» از رسانه های عربی و غربی معاند می گوید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «قلم رصاص» شبکه العالم با اجرای جیهان عبدالنبی بحران با حضور حسین عبدالله ، میهمان برنامه به بررسی اخباری که در خصوص نتایج چهار سال جنگ ائتلاف عربستان علیه یمن رسانه های آمریکا و عربستان سعودی و رژیم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، «قلم رصاص» شبکه العالم با اجرای جیهان عبدالنبی بحران با حضور حسین عبدالله ، میهمان برنامه به بررسی اخباری که در خصوص نتایج چهار سال جنگ ائتلاف عربستان علیه یمن رسانه های آمریکا و عربستان سعودی و رژیم اسرائیل، به دروغ انتشار می دهند و نیز پیشنهاد ایران برای تقدیم پروژه های سرمایه گذاری در لبنان، می پردازد. همچنین اصلاحات صوری بن سلمان که در این رسانه های وابسته به استعمار تبلیغ و بزرگ نمایی می شود، واکاوی و برای افکار عمومی و مخاطبان این شبکه روشنگری می کند.

زمان پخش برنامه «قلم رصاص» شامگاه امشب دوشنبه ساعت21 به وقت تهران، و تکرار آن روز سه شنبه از شبکه العالم می باشد. این برنامه در دفتر بیروت تهیه می شود و مدت زمان آن 25 دقیقه است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن