ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 98995
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
با کسانی که قصد خدشه دار کردن امنیت را دارند برخورد می‌کنیم

با کسانی که قصد خدشه دار کردن امنیت را دارند برخورد می‌کنیم

فرمانده نیروی انتظامی خبر دادیاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریمخبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: همواره یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم چرا که نتیجه مجاهدت ها، ایثارگری‌ها و فداکار‌های این عزیزان امنیت و آسایش و آرامشی است که امروز مردم عزیز در میهن اسلامی مان دارند. به گزارش پایگاه اطلاع […]

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد
یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم
خبرگزاری میزان- فرمانده نیروی انتظامی گفت: همواره یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم چرا که نتیجه مجاهدت ها، ایثارگری‌ها و فداکار‌های این عزیزان امنیت و آسایش و آرامشی است که امروز مردم عزیز در میهن اسلامی مان دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جامعه خبرگزاری میزان سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم نخستین سالگرد شهدای خیابان پاسداران (شهدای فاطمیون) ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما بایستی همواره یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم چرا که نتیجه مجاهدت ها، ایثارگری‌ها و فداکار‌های این عزیزان امنیت و آسایش و آرامشی است که امروز مردم عزیز در میهن اسلامی مان دارند.

فرمانده ناجا تأکید کرد: دشمن بداند با شهید کردن تعدادی از عزیزان در نیرو‌های مسلح نمی‌تواند به اهداف خود برسد و به طور حتم با اقتدار با افرادی که قصد خدشه وارد کردن به امنیت را دارند و یا می‌خواهند ناامنی در کشور ایجاد کنند، برخورد می‌کنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن