ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99039
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۷:۲۲
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
مصاحبه| عالم اهل سنت پاکستانی: آل سعود مجری خواسته‌های آمریکا و عامل تمام ناامنی‌های منطقه است+فیلم

مصاحبه| عالم اهل سنت پاکستانی: آل سعود مجری خواسته‌های آمریکا و عامل تمام ناامنی‌های منطقه است+فیلم

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «مولانا عامر شهزاد» عالم برجسته اهل سنت پاکستانی در گفتگوی اختصاصی با تسنیم ضمن انتقاد از سفر اخیر ولیعهد سعودی به پاکستان گفت:بن سلمان نقش اصلی را در نا امنی و بی‌ثباتی منطقه ایفا می‌کند. […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «مولانا عامر شهزاد» عالم برجسته اهل سنت پاکستانی در گفتگوی اختصاصی با تسنیم ضمن انتقاد از سفر اخیر ولیعهد سعودی به پاکستان گفت:بن سلمان نقش اصلی را در نا امنی و بی‌ثباتی منطقه ایفا می‌کند.

وی تصریح کرد: متاسفانه ثروت خاندان سعودی در مسیر رشد و توسعه مسلمانان هزینه نمی‌شود بلکه در مسیر جنگ و تنش خرج می‌شود.

مولانا عامر شهزاد گفت: هزینه‌های جنگ یمن و کشتار مسلمانان در نقاط مختلف جهان متاسفانه از طریق پولی که حجاج به عربستان می‌دهند یا فروش نفت این کشور که یک نعمت خدادادی است تامین می‌شود.

مصاحبه| عالم اهل سنت پاکستانی: رفتار آل سعود باعث شرمندگی جهان اسلام است +ویدیو

این عالم برجسته اهل سنت تاکید کرد: بن سلمان باید بداند که در کشوری جنگ افروزی می‌کند که رسول گرامی اسلام«ص» در مورد آن دعای خیر فرموده بودند که: «خدایا به مردم یمن و سرزمینش برکت عطا فرما».

وی اظهار داشت: شما تصور نکنید که شعار «آل سعود مثل یهود» فقط در پاکستان شنیده می‌شود بلکه در تمام جهان این شعار داده می‌شود و مردم باور دارند که رفتار بن سلمان تکرار دَدمنشی‌های یهود است.

مولانا عامر شهزاد اضافه کرد: سفر او به پاکستان باعث ایجاد محبوبیت برای وی نخواهد شد بلکه مردم مسلمان پاکستان مانند دیگر مردم جهان از مسلمان کُشی‌های او بیزارند و علیه او بپا خواهند خواست.

وی خاطر نشان کرد: دولت آمریکا تلاش می کند تا چهره‌ای خوب از خود نشان دهد ولی در اصل هدف آنها نابود کردن مسلمانان است، این سیاست کثیف باعث شده از آل سعود و عربستان به عنوان مهره اصلی در منطقه استفاده کنند.

پیش از این نیز مسلمانان پاکستانی با برگزاری تظاهرات و اعتراض‌های فراگیر سفر مخالفت خود با سفر بن سلمان به کشورشان را اعلام کرده بودند.

 

مصاحبه: هاشم دولتی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن