ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99043
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۱۰
  • 462 بازدید
  • ارسال توسط :
دو نظامی ویژه انگلیس در یک عملیات محرمانه در یمن زخمی شدند

دو نظامی ویژه انگلیس در یک عملیات محرمانه در یمن زخمی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که حمایت‌های تسلیحاتی و سیاسی انگلیس از ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی در جنگ یمن ادامه دارد، منابع رسانه‌ای غربی از مجروح شدن 2 نظامی انگلیسی در یمن که به گفته آنها برای انجام یک «عملیات محرمانه انسان دوستانه» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که حمایت‌های تسلیحاتی و سیاسی انگلیس از ائتلاف متجاوز سعودی- اماراتی در جنگ یمن ادامه دارد، منابع رسانه‌ای غربی از مجروح شدن 2 نظامی انگلیسی در یمن که به گفته آنها برای انجام یک «عملیات محرمانه انسان دوستانه» به این کشور اعزام شده بودند، خبر داد. 

بنا بر نوشته پایگاه اینترنتی«اکسپرس»، دو نیروی ویژه ارتش انگلیس که عضو «سرویس هوایی ویژه» ارتش این کشور هستند در یک عملیات فوق محرمانه در یمن زخمی شدند.

طبق گزارش این رسانه، نیروهای انگلیسی که ۱۲ نفر بودند، سه هفته قبل تحت فرماندهی آمریکا از پایگاه نظامی در جیبوتی با بالگرد «چیهوک» اماراتی به «عدن» منتقل شده بودند.

نظامیان ویژه انگلیسی بعد از دیدار با نظامیان اماراتی مستقر در عدن یمن، به سمت شمال شرقی یمن اعزام شدند.

بنا بر ادعای این رسانه انگلیسی، ماموریت ویژه این نظامیان، ماموریت انسان دوستانه محرمانه و تلاش برای شناسایی مناطق در اطراف مأرب برای ارائه کمک‌های انسانی بوده است.

طبق این گزارش، یکی از خودروهای زرهی نظامیان انگلیسی با بمب کنار جاده‌ای برخورد کرد و در نتیجه آن دو نظامی زخمی شدند.

این نظامیان زخمی با یک بالگرد اماراتی ابتدا به پایگاه نظامی آمریکا در جیبوتی و سپس به قبرس منتقل شدند و از آنجا به انگلیس برگردانده شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن