ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99091
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
  • 251 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر خارجه قطر: توافق هسته‌ای ایران، پیروزی بزرگی بود که باید ادامه یابد

وزیر خارجه قطر: توافق هسته‌ای ایران، پیروزی بزرگی بود که باید ادامه یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر در گفتگویی مطبوعاتی با روزنامه هندلزبلات آلمان، از برجام، رابطه تهران با کشورهای حاشیه خلیج فارس و بحران سوریه و یمن سخن گفت. وزیر خارجه قطر در […]

وزیر خارجه قطر: توافق هسته ای، پیروزی بزرگی بود که باید ادامه یابدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، وزیر خارجه قطر در گفتگویی مطبوعاتی با روزنامه هندلزبلات آلمان، از برجام، رابطه تهران با کشورهای حاشیه خلیج فارس و بحران سوریه و یمن سخن گفت.

وزیر خارجه قطر در مصاحبه با این روزنامه آلمانی گفت کشورش به دنبال مسابقه تسلیحاتی هسته ای در منطقه خلیج فارس نیست. محمد بن عبدالرحمن اعلام کرد توافق هسته ای میان ایران و قدرتهای جهانی پیروزی بزرگی به حساب می آید و باید ادامه یابد.

وی در ادامه تصریح کرد: کشورهای شورای همکاری خلیج فارس از توافق هسته ای ایران استقبال کردند و خواهان شرکت در مذاکرات شدند؛ اما در سال ۲۰۱۷ برخی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس موضع خود را پس از حضور ترامپ در قدرت و مخالفتش با تاین توافق تغییر دادند.

او متذکر شد: این توافقی مهم و ضروری است؛ اما ما باید مشکلات منطقه ای میان ایران و برخی کشورهای عربی را به حساب آوریم و در درگیری های جدیدی سوق داده نشویم؛ در غیر این صورت، مسابقه تسلیحاتی جدید و خطرناکی در منطقه بی ثبات ما به وجود خواهد آمد.

وزیر خارجه قطر در خصوص جنگ یمن نیز گفت: یمن در شرف فاجعه ای بشری است که برای هیچ کسی قابل قبول نیست. وی همچنین خواهان آن شد بمباران در یمن به سرعت پایان یابد و تمامی طرفهای درگیر در بحران این کشور پشت میز مذاکره بنشینند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن