ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99093
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
آیین گرامی‌داشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در مسجد صاحب الزمان (عج) گچساران برگزار شد

آیین گرامی‌داشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در مسجد صاحب الزمان (عج) گچساران برگزار شد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، امروز آیین گرامی‌داشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان با حضور جمعی از مسوولانو اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) گچساران برگزار شد. در این آیین حجت الاسلام مهدی علیزاده با بیان اینکه شهدا از جایگاه والای  برخوردار هستند، اظهار […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، امروز آیین گرامی‌داشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان با حضور جمعی از مسوولانو اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) گچساران برگزار شد.
در این آیین حجت الاسلام مهدی علیزاده با بیان اینکه شهدا از جایگاه والای  برخوردار هستند، اظهار کرد: خداوند نسبت به عظمت شهداء فرموده اند که گمان نکنید که شهیدان مرده اند بلکه نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.
وی افزود: شهداء در زندگی ما اثر دارند و لحظه به لحظه مراقب هستند و خیلی اوقات هم مسیر زندگی مان را شهداء عوض می‌ کنند  وکسانی که ایمان دارد این موارد را به خوبی  درک می‌کنند.

علیزاده با اشاره به اینکه این دنیا یک دنیای فانی و  انسان  برای همیشه در دنیای ابدی  بقا قرار می‌گیرد، گفت:  انسان‌های مومن در پیمودن  راه مستقیم ثابت قدم هستند و در این مسیر رو به جلو حرکت می‌کنند و در راه خدا مجاهدت خواهند کرد.
امام جمعه امیدیه در ادامه با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران که با انفاس قدسی حضرت امام(ره) شکل گرفت در مسیر ایجاد و ادامه کار دایه‌دار این مطلب عدم سکون و اثر داشتن دارد.
علیزاده افزود: هدفی محقق شد و انقلابی شکل گرفت و افرادی انقلابی شدند و انقلابی هم ماندند.
امام جمعه امیدیه  ابراز کرد: انقلاب فرانسه برای مبارزه با استبداد بود و انقلاب شوروی در سال ۱۹۱۷ ایجاد شد.
وی افزود: نظریه دوم در کلام حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری نمود پیدا می‌کند که انقلاب اسلامی ایران مقدمه‌ای برای مراحل دیگر انقلاب است و این تازه شروع قصه است برای هدفی به مراتب والاتر و بالاتر.
علیزاده  با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در چندسال قبل در دیداری با افرادی که قرار بود سند چشم انداز توسعه و پیشرفت کشور را تدوین کنند، بیان کرد: رهبری فرموده است، انقلاب اسلامی ایران ۵مرحله دارد که دو مرحله آن طی شده است و سه مرحله آن هنوز باقی مانده است.

وی  با اشاره به مراحل پنجگانه انقلاب افزود: مرحله اول خود انقلاب است که مردم به صحنه آمدند و طومار رژیم منحوس پهلوی را پیچیدند و به زباله‌دان تاریخ انداختند و مرحله دوم نیز همان نظام سازی و صورت انقلاب است.
علیزاده اظهارکرد: مرحله سوم نیز تشکیل دولت اسلامی است همان دولتی که رفتارها و نگرشش کاملا اسلامی باشد و برمکتب اسلام و نه بر مکتب‌های غربی، مرحله چهارم نیز نوبت به ایجاد جامعه اسلامی است و وقتی محقق شد به مرحله پنجم یعنی زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی(عج) می‌رسد که همان زمینه سازی تشکیل تمدن اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز در مرحله سوم قرار داریم هرچند کارهای بزرگی انجام شده است  لیکن هنوز مرحله سوم کاملا و درست اجرا نشده است.
امام جمعه امیدیه  با اشاره به فرمایشات رهبری در زمینه واگذاری مسوولیت به نسل جوان گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند،  مسئولیت‌ها به جوانان سپرده شود که خود را برای مدیریت آینده جامعه آماده کند و مسئولیتی که برای خدمت به مردم و از خود گذشتن  باشد و اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود کارهای جهادی هم شکل خواهد گرفت.

وی افزود: خودسازی یعنی اینکه جوان خود را آماده کند برای پذیرفتن مسئولیتی جهت ایجاد دولت اسلامی و وقتی دولت اسلامی تشکیل شد به مراتب مشکلات هم مرتفع خواهد شد.
علیزاده گفت: وقتی دولت، دولت اسلامی شد جامعه هم جامعه اسلامی می شود و وقتی تماما اسلام را در جامعه اجرا  شد   آن زمان به بلوغ فکری رسیده و این می‌شود زمینه سازی برای تشکیل تمدن اسلامی.

وی افزود: خیلی‌ها تنها نگاه صرف به انقلاب داشتند و منتظر سقوط این انقلاب بودند اما غافل از اینکه انقلاب ما زمین‌ ای برای ساخت یک تمدن بزرگ اسلامی است.

 امام جمعه امیدیه  خاطرنشان کرد: ۴۰سالگی انقلاب یعنی جوانی و سرزندگی انقلاب و جوانان باید خودشان را آماده گرفتن مسئولیت‌هایی کنند برای تشکیل دولت اسلامی که زمینه ساز ظهور مهدی موعود (عج) و در نتیجه ایجاد تمدن اسلامی خواهد بود، آماده کنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن