ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99106
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن: ائتلاف سعودی مانع اجرای طرح باز استقرار در الحدیده می‌شود

یمن: ائتلاف سعودی مانع اجرای طرح باز استقرار در الحدیده می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه شب گفت که ارتش یمن و انصارالله در زمانی که بر آمادگی خود برای اجرای مرحله اول طرح استقرار مجدد  تاکید دارد، ائتلاف متجاوز آن را رد می‌کند. یحیی سریع در گفت‌وگو با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه شب گفت که ارتش یمن و انصارالله در زمانی که بر آمادگی خود برای اجرای مرحله اول طرح استقرار مجدد  تاکید دارد، ائتلاف متجاوز آن را رد می‌کند.

یحیی سریع در گفت‌وگو با خبرگزاری دولتی یمن «سبأ» افزود: ائتلاف سعودی و مزدوران آن در ۴۸ ساعت گذشته، ۲۱۹ بار نقض آتش‌بس کرده بودند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تصریح کرد: جنگنده‌های ائتلاف سعودی طی دو روز گذشته، ۱۶ بار به مناطق نهم و بیت دهره استان صنعاء، سه بار به منطقه حرض استان حجه و دو بار به پایگاه الدیلمی در منطقه امانه در صنعاء و دو بار نیز به مناطق کتاف و باقم در صعده حمله کردند.

وی افزود: نیروهای ارتش یمن و انصارالله نیز دیروز و امروز، ۱۴ عملیات نظامی را در پایگاه‌های مختلف متجاوزان در استان‌های الجوف، حجه و تعز انجام داده و ۲۴ نفر از شبه‌نظامیان را در مناطق مختلف یمن کشته و زخمی کردند.

الحدیده در کنترل نیروهای انصار الله قرار دارد و نیروهای وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی در اطراف آن حضور دارند؛ این شهر تقریبا یکی از مهمترین مناطقی است که کمک‌ها و واردات تجاری وارد یمن می‌شود.

صندوق حمایت از کودکان وابسته به سازمان ملل، «یونیسف»، روز چهارشنبه درباره شرایط فاجعه‌بار انسانی در یمن گفت که بیش از ۱۱ میلیون کودک یمنی تنها برای زنده ماندن نیاز به ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن