ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99114
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به مناطقی در یمن

حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به مناطقی در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، جنگنده‌های متجاوز سعودی – آمریکایی منطقه مجازه را در استان عسیر یمن بمباران کردند. نیرو‌های متجاوز سعودی همچنین مناطق مختلف شهرستان حیس در استان الحدیده را با بیش از بیست گلوله خمپاره و تیربار نیمه‌سنگین […]

حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی به مناطقی در یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، جنگنده‌های متجاوز سعودی – آمریکایی منطقه مجازه را در استان عسیر یمن بمباران کردند.

نیرو‌های متجاوز سعودی همچنین مناطق مختلف شهرستان حیس در استان الحدیده را با بیش از بیست گلوله خمپاره و تیربار نیمه‌سنگین گلوله باران کردند.

در پاسخ به تهاجم نظامیان سعودی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محل تجمع مزدوران ارتش عربستان سعودی را نزدیک گذرگاه علب در استان عسیر با موشک «زلزال ۱» هدف قرار دادند.

همچنین متجاوزان و مزدوران سعودی مناطق مسکونی در شهرستان الدریهمی در استان الحدیده را گلوله باران کردند.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: در دو حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به ناحیه “کشر” استان حجه در غرب یمن، یک زن به شهادت رسید و سه کودک زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن