ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99132
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۰۲
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :
قم| روحانیت معتقد به مبانی امام راحل اجازه نمی‌دهد گردی بر پیکر انقلاب بنشیند

قم| روحانیت معتقد به مبانی امام راحل اجازه نمی‌دهد گردی بر پیکر انقلاب بنشیند

– اخبار استانها –  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی شیرازی ظهر امروز در دومین کنگره بین‌المللی 140 شهید روحانی مدافع حرم که در تالار بیداری جامعه الزهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: امروز از جمعی از تولیدات رسانه‌ای ویژه مدافع حرم رونمایی به […]

– اخبار استانها –

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی شیرازی ظهر امروز در دومین کنگره بین‌المللی 140 شهید روحانی مدافع حرم که در تالار بیداری جامعه الزهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: امروز از جمعی از تولیدات رسانه‌ای ویژه مدافع حرم رونمایی به عمل می‌آید.

وی با اشاره به قرارگیری انقلاب اسلامی در دهه پنجم افزود: برگزاری کنگره شهدای روحانی مدافع حرم و در آستانه صدور منشور روحانیت اقدامی مبارک است، همان‌طور که حوزه و روحانیت در این چهل  سال پای ارزش‌های انقلاب ایستاده در چهل سال دوم نیز محکم‌تر از دیروز پای ارزش‌های انقلاب خواهد ماند.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس ابراز کرد: روحانیت در مسیر دفاع از انقلاب و آزادگی زیر تانک رفته و تکه‌تکه می‌شود اما زنجیر اسارت را بر گردن نمی‌افکند، روحانیت برای دفاع از ارزش‌های اسلامی از درس و بحث خود گذشته است، عبور از درس و بحث برای دفاع از اسلام و ولایت خسارتی به روحانیت وارد نمی‌کند.

شیرازی خاطرنشان کرد: روحانیت با خون خود، چهره واقعی اسلام ناب را به دنیا نشان داد، روحانیت شیعه با ازخودگذشتگی خود به جهانیان ثابت کرد که بالاترین مرگ شهادت بوده و شهدا به وجه الهی نظاره کرده و پرده‌های غفلت را می‌درد، کمال اصلی یک انسان با جهاد و ایثار در مسیر الهی محقق می‌شود.

پیشتازی آذربایجانی‌ها در عمل به بیانیه «گام دوم انقلاب» ‌زبانزد خواهند بودرئیسی: خدمت‌رسانی مهم‌ترین اقدام و فعالیت نهادهای انقلاب اسلامی استگیلان‌‌| انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی دشمنان را زمین‌گیر کرد

وی با اشاره به ارزش گذشت و ایثار در حفظ ارزش‌های اسلامی عنوان کرد: جامعه بشری بدون گذشت و ایثار هرگز نمی‌تواند به خداوند متعال اتصال پیدا کند، شهدای روحانی ثابت کردند که فقط مرد شعار نبوده و در عرصه عمل نیز ید طولایی دارند، روحانیت ناب پای انقلاب، اسلام و ولایت ایستاده و از آن‌ها دست بر نخواهد داشت.

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه قدس گفت: تاز مانی که روحانیت و جامعه به ارزش‌های اسلامی عمل می‌کند انقلاب اسلامی و اسلام ناب هرگز شکست نمی‌خورد، امام راحل در مسیر اعتلای کلمه اسلام نخستین فردی بود که از هستی و فرزندان خود گذشت، انقلاب اسلامی با حرکت شهر قم، حرکت علما و حوزه‌های علمیه به جریان افتاد.

شیرازی ادامه داد: وقتی قم برای شکل‌گیری انقلاب به پا خواست بسیج انقلاب اسلامی به راه افتاد و امروز نیز قم و روحانیت به پا خواسته که بسیج فرزندان اسلام در سرتاسر کشورهای اسلامی به پا خواسته است. تا زمانی که روحانیت طرفدار امام با مبانی امام و ولی‌فقیه زمان زنده است اجازه نمی‌دهد بر پیکر اسلام، انقلاب و جبهه مقاومت گردی بنشیند.

وی ابراز کرد: آینده انقلاب و جبهه مقاومت اسلامی روشن‌تر از امروز است، با ادامه این راه درخشان در آینده باید در انتظار سقوط تمام کشورهای استکباری و طاغوتی باشیم، با اراده‌ای که در جبهه مقاومت اسلامی وجود دارد شکستی متوجه این جریان حق نخواهد شد و روزی پیروزی نهایی نصیب جریان مقاومت اسلامی خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن