ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99166
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله خواهیم کرد | وعده ی انتقام سردار سلیمانی از مزدوران عملیات تروریستی زاهدان+فیلم

حمله خواهیم کرد | وعده ی انتقام سردار سلیمانی از مزدوران عملیات تروریستی زاهدان+فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،صفحه اینستاگرام سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران لحظاتی پیش با انتشار ویدئویی از صحبت‌های اخیر وی مبنی بر انتقام حتمی جمهوری اسلامی ایران از مزدورانی که در پاکستان دست به جنایت […]

سردارسلیمانی:جمهوری اسلامی حتما انتقام خودرا از مزدوران حمله تروریستی زاهدان خواهد گرفت. +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،صفحه اینستاگرام سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی ایران لحظاتی پیش با انتشار ویدئویی از صحبت‌های اخیر وی مبنی بر انتقام حتمی جمهوری اسلامی ایران از مزدورانی که در پاکستان دست به جنایت تروریستی جاده خاش-زاهدان زدند و ۲۷ تن از پاسداران این مرز بوم را به شهادت رساندند، خبر داد.

گفتنی است شب ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۷، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران از حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به یک اتوبوس کارکنان سپاه در جاده خاش ـ. زاهدان خبر داد. در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت، جمعی از حافظان مرز‌های میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.

در متن کامل این پست آمده است:

«سرلشکر سلیمانی، لحظاتی قبل: حتما جمهوری اسلامی #انتقام خودش را از مزدورانی که در پاکستان دست به این اقدام زدند، خواهد گرفت. حتما ما این گروه خبیث [تروریستی]را در هر نقطه‌ای بیابیم به او حمله خواهیم کرد. ۹۷/۱۲/۲»

حمله خواهیم کرد | وعده ی انتقام سردار سلیمانی از مزدوران عملیات تروریستی زاهدان+فیلم

در ادامه ویدئوی صحبت‌های سردار سلیمانی را مشاهده می‌کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن