ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99180
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
جبهه مقاومت هرکجا که دشمنان باشند خواهد بود/ دهه پنجم انقلاب؛ آغاز جنبش جهانی مقاومت

جبهه مقاومت هرکجا که دشمنان باشند خواهد بود/ دهه پنجم انقلاب؛ آغاز جنبش جهانی مقاومت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قم، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب امشب دوم اسفند در همایش بزرگ جوانان مقاومت انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهید جهاد مغنیه که در حوزه علیمه امام کاظم(ع) برگزار شد، بیان کرد: در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم این […]

جبهه مقاومت هرکجا که دشمنان باشند خواهد بود/ دهه پنجم انقلاب؛ آغاز جنبش جهانی مقاومتبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قم، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب امشب دوم اسفند در همایش بزرگ جوانان مقاومت انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهید جهاد مغنیه که در حوزه علیمه امام کاظم(ع) برگزار شد، بیان کرد: در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم این اجتماع بزرگ پیامی نو به جهان مخابره می‌کند و پیام این است که اگر تا کنون انقلاب اسلامی ما به محدود به منطقه بوده‌است اعلام می کنیم که جبهه مقاومت به سراسر جهان گسترش خواهد یافت.
وی افزود: هرجا آمریکا و طرفداران آن حضور داشته باشند امروز جبهه مقاومت در آن‌جا با اقتدار حضور خواهند داشت و در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم که این دهه آغاز یک جنبش جهانی خواهد بود که حد و مرزی نمی‌شناسد.
اراکی یادآوری کرد: هرجایی که ستم و ستم کاری باشد و هرجا حضوری برای نماد استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونسیتی باشند مطمئن باشید جبهه مقاومت با اقتدار حضور خواهد داشت.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب تاکید کرد: آغاز دوره پیروزی انقلاب اسلامی است و این همان روز فتحی است که خدا به جبهه مستعفین وعده داده‌است و امروز ما آغاز این پیروزی را ملاحظه می‌کنیم.
وی ادامه داد: جبهه مقاومت در فلسطین و غزه پیروز می‌شود و در برابر صهیونیست‌ها قدرت‌نمایی می‌کنند و با دست خالی در راهپیمایی‌ها سینه در برابر تیر دشمن سپر می‌کنند این به چه معناست؟ اگر امروز می‌بینیم مردم مجاهد غزه پیروزمندی خود را اعلام می‌کنند و لذا مقاومت چهار ساله یمن یعنی پیروزی.
اراکی بیان کرد: مقاومت چهار ساله مردم یمن نه تنها در برابر تیر و مواد انفجاری و همه گونه سلاح نابودکننده دشمن است بلکه این مقاومت در برابر همه‌گونه تحریم و محاصره زمین و هوا و از هر سو؛ است در برابر این محاصره مردم یمن همه دردها و رنج‌ها را به جان خریدند و مقاومت کردند.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب یادآوری کرد: این مقاومت به این معنی است که جبهه مقاومت اعلام می کند به درجه ای از بلوغ و آمادگی رسیده‌است که می‌تواند در برابر دشمن آن‌چنان مقاومت کند و تا درجه‌ای که ریشه دشمنان را برنیندازد از پا نخواهد نشست.
وی افزود: این پیام اجتماع بزرگ امروز ما در قم است؛ قم یعنی پایگاه مقاومت و آغاز انقلاب اسلامی از همین شهر صورت گرفته‌است در آن روزی که مردم قم حرکت خود را علیه رژیم آمریکا آغاز کردند، شعارها و اجتماعات از همین‌ شهر اغاز شد و امروز گام دوم انقلاب را نیز می‌خواهیم از شهر قم شروع کنیم و به مقام معظم رهبری لبیک می‌گوییم و با امام بزرگوار خود عهد و پیمان می‌بندیم تا تحقق اهداف جهانی ایشان از پا نمی‌نشینیم.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن