ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99199
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :

همایش بزرگ جوانان مقاومت در قم برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه در مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد.   در بخش ابتدایی مراسم، مراسم قرائت قرآن کریم به صورت کلیپی از قرائت یکی از جوانان لبنانی بر مزار شهید عماد مغنیه پخش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه در مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد.

 

در بخش ابتدایی مراسم، مراسم قرائت قرآن کریم به صورت کلیپی از قرائت یکی از جوانان لبنانی بر مزار شهید عماد مغنیه پخش شد.

 

حجت الاسلام «پورهواشمی» دبیر همایش در ابتدای این مراسم از تاسیس جبهه جوانان مقاومت خبر داد و گفت که شورای مرکزی جبهه جوانان مقاومت متشکل از 30 کشور خواهد بود که زیر نظر آیت الله اعرافی و آیت الله اراکی فعالیت خواهد کرد.

 

پس از آن نیز آیت الله «محسن اراکی» دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در سخنان خود تأکید کرد که هر جا آمریکا و رژیم صهیونیستی و همپیمانان آنها باشند، جبهه مقاومت جهانی در آن مکان حضور خواهد یافت.

 

وی اظهار داشت که اگر تاکنون انقلاب اسلامی ما محدود به کشور یا منطقه ما بوده است در آغاز دهه پنجم انقلاب اعلام می کنیم جبهه مقاومت به سراسر جهان گسترش خواهد یافت.

 

«محمد حرب» نماینده مقاومت اسلامی در غزه به عنوان سخنران بعدی همایش، انقلاب اسلامی را عامل محافظت از مساله فلسطین دانست و افزود که اگر انقلاب اسلامی ایران نبود فلسطین کاملا در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داشت.

 

سپس کلیپی درباره شهید عماد مغنیه و شهید جهاد مغنیه و همچنین سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اینکه «اسرائیل تا 25 آینده وجود نخواهد داشت» پخش شد.

 

حجت الاسلام «مرتضی السندی» از روحانیان بحرین نیز به نمایندگی از انقلابیان بحرین به سخنرانی پرداخت و گفت: مقاومت در بحرین یک درخت کوچکی بود که با خون جوانان مقاومت و رهبران آن ثمره داده و امروزه به نگرانی و وحشت همه قدرت های استکبار به ویژه آمریکا و اسرائیل مبدل شده است.

 

پس از وی نیز «صادق الشرفی» از اعضای انصارالله یمن با اشاره به تاثیر شهدای مقاومت به ویژه عماد مغنیه اظهار داشت که شعار «هیهات منا الذله» هم اکنون در فلسطین و لبنان و یمن و عراق و بحرین شنیده شده و ان شاء الله در عربستان و در آمریکا نیز شنیده خواهد شد.

 

آیت الله «احمد جنتی» رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز با اشاره به اینکه جوانان مقاومت مشت محکم بر دهان اسرائیل زده و آمریکا را ذلیل می کنند، تأکید کرد که آمریکا و اسرائیل رو به افول و زوال هستند و روز به روز از قدرت آنان کم شده در حالی که قدرت ایران بیشتر می شود.

 

در بخش بعدی مراسم از نمایندگان انقلاب بحرین، یمن، فلسطین و همچنین خانواده شهید عماد مغنیه تجلیل شد.

 

بخش پایانی مراسم به سخنرانی حجت الاسلام «سید هاشم الحیدری» معاون فرهنگی بسیج مردمی عراق به شکست آمریکا در منطقه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت که خون جوانان ایرانی و عراقی و بحرینی و یمنی و سوری و پاکستانی درهم آمیخته شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن