ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99313
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» در مازندران برگزار می‌شود

بزرگداشت «اردیبهشت مقاومت» در مازندران برگزار می‌شود

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی در جلسه ستاد بزرگداشت اردیبهشت مقاومت اظهار داشت: نقش رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا در این عملیات […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سردار عبدالله ملکی در جلسه ستاد بزرگداشت اردیبهشت مقاومت اظهار داشت: نقش رزمندگان لشکر ویژه 25 کربلا در این عملیات مغفول واقع شد و باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی از تشکیل ستاد بزرگداشت اردیبهشت مقاومت در استان خبر داد و این ستاد را شامل چهار ستاد اجرایی استانی با ریاست اداره کل حفظ آثار و سپاه آمل، سپاه بابل و سپاه محمودآباد دانست که دارای چهار کمیته برنامه ریزی، ثبت نام، اجرایی و رسانه ای خواهد بود.

ملکی از ثبت اردیبهشت مقاومت در تقویم فرهنگی استان خبر داد و با تأکید بر ضرورت حفظ و زنده نگه داشتن این حماسه به صورت ملی‌تر، افزود: دومین بزرگداشت شهدای مدافع حرم با رویکرد راهیان نور و اربعین حسینی پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آمل در بحث انقلاب اسلامی پایلوت‌ به شمار می‌رود، به حماسه ششم بهمن مردم شهر هزار سنگر اشاره کرد و گفت: فرهنگ مقاومت مردم باید جهانی اسلامی باشد و به‌صورت ملی‌تر به آن پرداخته شود.

یادداشت| ماده 10 اقتصاد مقاومتی و فرصت‌های صادراتی اوراسیاتحریم مشکل حادی برای کشور ایجاد نمی‌کند/ ورودمان به "اقتصاد مقاومتی" با تأخیر بودمقام حزب الله: مقاومت در موضع اقتدار قرار دارد

ملکی، برگزاری یادواره‌های شهدای مدافع حرم را در شهرستان‌ها را از جمله برنامه‌های این ایام تا 13 اردیبهشت عنوان کرد و گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی و یأس و ناامیدی که دشمن در مردم به‌وجود آورد، جامعه نیاز به زنده نگه‌داشتن این فرهنگ دارد و حماسه مدافعان حرم باید بازگو شود؛ چرا که مدافعان حرم برکت این جامعه هستند.

مفید اسماعیلی، مشاور فرهنگی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز با اشاره به اینکه اردیبهشت مقاومت یادآور حماسه بزرگ رزمندگان مازندران در جبهه مقاومت بود، افزود: باید کاری کنیم پرچم اردیبهشت مقاومت همیشه در اهتزاز باشد و برای تحقق آن تلاش کنیم و این روحیه حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه باید نگاه‌ها طبق بیانات مقام معظم رهبری فرا استانی باشد، گفت: باید کاری کنیم که همه استان‌ها یک روزی را به ‌عنوان روز مقاومت داشته باشند.

اسماعیلی با بیان اینکه دشمن در این حوزه فعال بوده و توانسته فهم را از مردم ما بگیرد، ادامه داد: حضور سردار سلیمانی رجزخوانی خوبی در مقابل یاوه‌گویی‌های دشمن بود.

سردار حمیدرضا رستمیان از فرماندهان دفاع مقدس با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر6  نیز گفت: بیش از 200 شهید در این عملیات تقدیم شد تا عملیات بزرگ‌تری در جزیره مجنون رقم بخورد که هنوز بخشی از پیکرهای شهدا در منطقه جا مانده است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم، گفت: اردیبهشت مقاومت یکی از زیبایی‌هایی است که در تاریخ مازندران رقم خورده است چرا که فرزندانی از این استان بزرگ‌ترین کار را در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام در دو هزار کیلومتر آن‌طرف‌تر از مرز این کشور انجام دادند که نباید بگذاریم این مجاهدت‌ها به فراموشی سپرده شوند.

عیسی قاسمی طوسی، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران نیز با تسلیت شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی زاهدان، اظهار داشت: برگزاری این‌گونه مراسم باعث می‌شود خون این جوانان پایمال نشود و انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش برسد.

وی با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از حضور آحاد مختلف مردم یادواره ها و برنامه‌های فرهنگی، به راهبرد مقام معظم رهبری در خصوص جذب حداکثری جوانان و اقشار مختلف مردم، عنوان کرد: مخاطب شناسی خیلی مهم است و باید برای همه مردم برنامه داشته باشیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن