ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99375
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
  • 86 بازدید
  • ارسال توسط :
کشته شدن چند زن یمنی در حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی

کشته شدن چند زن یمنی در حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طی حمله امروز جنگند‌ه‌های ائتلاف سعودی به «نهم» در استان صنعا چندین غیرنظامی کشته شدند. بر اساس گزارش وبگاه «انصارالله»، در حمله ائتلاف به منزل یک شهروند، سه زن و یک سالمند کشته شدند و یک نفر زخمی شد. منزل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طی حمله امروز جنگند‌ه‌های ائتلاف سعودی به «نهم» در استان صنعا چندین غیرنظامی کشته شدند.

بر اساس گزارش وبگاه «انصارالله»، در حمله ائتلاف به منزل یک شهروند، سه زن و یک سالمند کشته شدند و یک نفر زخمی شد. منزل مذکور به صورت کامل تخریب و به منازل مجاور هم آسیب‌های جدی وارد شد.

همچنین در حمله جنگنده‌های مذکور به منطقه‌ای در استان «حجه» دو غیرنظامی کشته شدند. 

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است. 

این حملات به نابودی زیرساخت‌های یمن و گسترش فقر، بیکاری و گسترش بیماری‌های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است. مسئولان نزدیک به جنبش انصارالله می‌گویند از زمان آغاز این حملات بیش از ۳۶ هزار غیرنظامی یمنی شهید و زخمی شده‎اند. روزنامه واشنگتن‌پست به تازگی شمار افراد کشته‌شده در این جنگ را نزدیک به ۵۰ هزار نفر اعلام کرده است. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن