ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99379
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
نرم‌افزار موبایلی «معراج» ویژه اردو‌های راهیان نور تولید شد

نرم‌افزار موبایلی «معراج» ویژه اردو‌های راهیان نور تولید شد

محمدجواد فضائلی، مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از تولید نرم افزار موبایلی معراج برای معرفی شهدا و ویژه اردو‌های راهیان نور توسط بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند خبر داد و گفت: در این نرم افزار ۱۲ منطقه عملیاتی با عکس و متن معرفی شده […]

محمدجواد فضائلی، مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند، در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از تولید نرم افزار موبایلی معراج برای معرفی شهدا و ویژه اردو‌های راهیان نور توسط بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند خبر داد و گفت: در این نرم افزار ۱۲ منطقه عملیاتی با عکس و متن معرفی شده است.

مسئول علمی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند با بیان اینکه در این نرم افزار برای معرفی شهدا از وصیت نامه و تصاویر شهدا استفاده کرده ایم، افزود: معرفی اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی و شهدای دهه هفتادی در این نرم افزار آمده است.

وی با بیان اینکه بخشی از این نرم افزار اختصاص به ادعیه مناسب راهیان نور یافته است، افزود: همچنین پاسخ برخی شبهات اعتقادی را برای دانشجویان و کاربران این نرم افزار تدارک دیده ایم.

فضائلی گفت: اطلاعات این نرم افزار را واحد خواهران بسیج دانشجویی جمع آوری کرده و در واحد علمی بسیج کدنویسی‌های آن انجام شده است.

مسئول علمی بسیج دانشجویی پیام‌نور بیرجند با بیان اینکه تولید این نرم افزار یک ماه زمان برده است، افزود: برای آماده شدن برنامه برای اردو‌های راهیان نور تلاش کردیم بیشتر از یک ماه تولید آن زمان نبرد تا بتوانیم به موقع مورد آزمایش قرار دهیم و با کمترین اشکال در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

وی در خصوص دسترسی دانشجویان به این نرم افزار گفت: در کانال تلگرامی بسیج دانشگاه لینک دانلود نرم افزار قرار داده شده و با فروشگاه گوگل و همچنین کافه بازار برای قرارگیری این نرم افزار در این فروشگاه ها، ارتباط گرفتیم، اما هنوز به ما پاسخی نداده اند و بعید می‌دانم تا آغاز اردو‌های راهیان نور این اتفاق صورت گیرد.

فضائلی گفت: برای دسترسی همه دانشجویان به این نرم افزار بنا داریم سایتی طراحی کنیم که علاوه بر ارائه اطلاعات بیشتر درباره اردو‌های راهیان و همچنین شهدا، نرم افزار را از طریق این وب سایت به دسترس همه برسانیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن