ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 99391
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

کشته شدن ده ها مزدور سعودی در حمله موشکی یمنی ها

العالم – یمن به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المسیره، یک منبع آگاه گفت: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی امروز یک فروند موشک بالستیک «بدرP-1» به پایگاه البقع در نجران شلیک کرد که ده ها کشته و زخمی به جا گذاشت. سخنگوی رسمی ارتس یمن نیز […]

العالم – یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المسیره، یک منبع آگاه گفت: یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی امروز یک فروند موشک بالستیک «بدرP-1» به پایگاه البقع در نجران شلیک کرد که ده ها کشته و زخمی به جا گذاشت.

سخنگوی رسمی ارتس یمن نیز اعلام کرد که در حمله موشکی عصر امروز به تجمع متجاوزان، تاکنون بیش از 40 تن کشته و ده ها تن نیز زخمی شده اند.

یحیی سریع افزود: در پی این حمله، 20 دستگاه آمبولانس برای انتقال کشته ها و زخمی های مزدوران سعودی روانه منطقه نجران شدند.

این نظامی یمنی همچنین گفت که مزدوران برای پیشروی گسترده به سوی منطقه البقع آماده شده بودند که حمله موشکی باعث سردرگمی آنها شد و جنگنده ها، بالگردهای آپاچی و هواپیماهای شناسایی سعودی بر فراز منطقه به پرواز درآمدند.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند.

جنگ علیه یمن تاکنون بیش از 16 هزار کشته بر جای گذاشته و میلیون‌ها یمنی را با بحران شدید گرسنگی و قحطی روبه رو کرده است، به گونه ای که سازمان ملل متحد در گزارشی، قحطی در این کشور را 'بزرگ‌ ترین فاجعه انسانی' نامید.

شمار زیادی از این کشته ها را زنان و کودکان تشکیل می دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن