ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 9945
  • ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۰۵
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

آغاز طرح عظیم بافت البسه گرم برای مدافعان حرم در آران و بیدگل

محمد توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در این طرح که برای نخستین بار در کشور اجرا شده است 40 بانوی خیر آران و بیدگل در فاز نخست بیش از دو هزار دست انواع کلاه، بلوز و دستکش کاموا را برای مدافعان حرم تهیه کرده‌اند. وی اظهار کرد: با توجه به فصل سرمای […]

محمد توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در این طرح که برای نخستین بار در کشور اجرا شده است 40 بانوی خیر آران و بیدگل در فاز نخست بیش از دو هزار دست انواع کلاه، بلوز و دستکش کاموا را برای مدافعان حرم تهیه کرده‌اند.

وی اظهار کرد: با توجه به فصل سرمای شدید در سوریه و در اطراف حلب و دمشق بافت این لباس‌ها می‌تواند در آمادگی سربازان مدافع حریم اهل‌بیت مورد استفاده قرار بگیرد.

توسلی با اشاره به اینکه تمام مخارج تهیه این کامواها توسط خیرین اهدا شده است، گفت: هنوز هیچ تبلیغاتی برای اجرای این طرح صورت نگرفته است با این حال استقبال خیرین از این طرح کم نظیر بوده است.

مسئول ستاد کمک‌های مردمی به مدافعان حرم آران و بیدگل، خاطرنشان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها این طرح قرار است به‌صورت تبلیغات گسترده انجام و تمام خیران شهر و بانوان علاقه‌مند در این طرح خیرخواهانه شرکت کنند.

گفتنی است؛ هفته گذشته نیز خیران آران و بیدگلی هشت هزار مترمربع انواع فرش ماشینی را برای مفروش کردن 22 مسجد در اطراف دمشق و حلب در قالب دو دستگاه تریلر به سوریه ارسال کردند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن